واحد مرکزی خبر گزارش داد، چهارشنبه چهار خرداد ، در مهمانی خانوادگی در یکی از باغ هـای اطراف خمینی شهر که شرکت کنندگان آن بـدون رعایت موازین بـه جشن وپایکوبی مشغول بودند ، عـده ای اراذل و اوباش این منطقه با اطـلاع از این موضوع و هماهنگی بـا دیگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ ، زنان و دختران آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند .

سردار کرمی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس ۶ دقیقه پس از گزارش این حادثه شناسایی عاملان این جنایت را آغاز کرد گفت: ۵ نفر از عوامل این جنایت تاکنون دستگیر شده اند و با توجه به اعترافات بازداشت شدگان و همکاری دوستان آنان، به زودی دیگر تبهکاران این حادثه دستگیر می شوند.

۲ نفر از این اراذل و اوباش با کمک مردم محل و سه نفر دیگر باتلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.

مصطفی صادقیان سرپرست اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم با اشاره به شناسایی۷ همدست این تبهکاران افزود: مکان اختفای این افراد در سراسر کشور ردیابی شده است و در آینده ای نزدیک با ردیابی دیگر عوامل احتمالی این جنایت، همگی دستگیر و بازداشت خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز به دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به این پرونده اشاره کرد و تصریح کرد: با هماهنگی دیوان عالی کشور پرونده متهمان به صورت ویژه رسیدگی می شود.

غلامرضا انصاری با تشریح ابعاد پرونده جنایت متهمان و عوامل اصلی در شهرستان خمینی شهر گفت: مسئولان دادگستری و ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله پس از وقوع حادثه وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات و بررسی های صورت گرفته گزارش مربوطه را تهیه و پس از تشکیل پرونده مقرر شد کار رسیدگی به جرائم عاملان جنایت به طور فوق العاده در دادگاه کیفری استان پیگیری شود.

حدود ۵۰۰ نفر از ساکنان روستای اصغر آبـاد خمینی شهر بـا تجمع مقـابل فرمانداری این شهرستان نسبت دادن جنایت چند روز گذشته در یکی از باغ های این شهرستان به اهالی روستای اصغر آباد اعتراض کردند .