اظهارات سفیر فلسطین در جلسه علنی مجلس

به گزارش افکارنیوز، در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران در مجلس حضور یافت و گزارشی از آخرین تحولات و وضعیت غزه را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

صلاح زواوی اظهار داشت: واقعا بسیار اسفناک است زمانیکه بر سر سفره افطار می‌نشینیم چقدر به یاد آوارگان و طردشدگان از شهرها و روستاهایمان باید باشیم و همچنین به یاد مادران فرزند از دست داده، یتیمان، بیوه زنان و بی‌سرپناهان و برادرانمان که هزینه دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دین و کشورهایمان را پرداخت می‌کنند؛ چقدر نیاز داریم که به یاد آنها باشیم.

وی ادامه داد: آن هم زمانی که ملت شجاع فلسطین هر روز در معرض دستگیری نمایندگان و اسرا و مبارزان علاوه بر کشته شدن و سوزاندن در کرانه باختری هستند. فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی دائماً در تظاهرات اعتراض خود به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه برادران و عزیزان خود، در کرانه باختری و نوار غزه در معرض دستگیری و تعقیب رژیم صهیونیسیتی هستند.

سفیر فلسطین در ایران گفت: مقاومت قهرمانانه ما در غزه به حمد و ستایش خداوند در برابر حملات هوایی رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کرده و به آن پاسخ می‌دهند. حملاتی که خانه‌های شهروندان بی پناه و صبور را با جنگنده‌های آمریکایی خود مورد تهاجم قرار داده است و بی‌رحمانه کهنسالان، کودکان و جوانانمان را به قتل می‌رسانند آن هم در برابر سکوتی است که همانند سکوت اهالی قبرستان است.