بیانیه اعتراض‌آمیز مقابل دفتر سازمان ملل

به گزارش افکارنیوز، مجمع فعالان و سازمان‌های مردم‌نهاد حامی آزادی قدس شریف با صدور بیانیه‌ای که پیش از ظهر امروز در تجمع مقابل سازمان ملل برگزار شد، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین از نهادهای بین‌المللی خواستند تا هرچه سریع‌تر در مقابل این اقدامات وحشیانه بایستند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر رژیم جنگ‌افروز صهیونیستی جنایت دیگری را رقم زد. تجاوز به کرانه باختری و غزه از سوی اسرائیل، تحمیل جنگی به منطقه است که مؤید نگاه امام خمینی(ره) به این جرثومه فساد و غده سرطانی که فرمود: اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود. صهیونیست‌ها که اینک با حمایت رسانه‌ای و دیپلماسی غرب مدعی آن است که این تهاجم واکنشی در برابر اقدامات تهاجمی فلسطینیان از مدت‌ها قبل زمینه این جنگ را تمهید می‌کردند گم شدن سه نظامی صهیونیست و در نهایت قتل آنها(در محدوده سکونت صهیونیست‌ها) بهانه‌ای شد برای این جنگ‌افروزی وحشیانه.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است مجمع فعالان و سازمان‌های مردم نهاد حامی آزادی قدس شریف ضمن محکوم کردن این جنگ ویرانگر و تحمیلی به مردم منطقه که زنان و کودکان را هدف خود قرار داده است، ‌اعلام می‌دارد:

۱. این جنگ‌افروزی از سوی رژیم صهیونیستی با هدف تضییع کامل حقوق فلسطینیان با استفاده از فرصتی که تروریست‌های تکفیری سلفی و وهابی برای اسرائیل فراهم ساخته‌اند برافروخته شده است.

۲. این جنگ بار دیگر نشان داد که اعتماد به صهیونیست‌ها خردمندانه نیست و تلاش‌ها و اصرار جریان سازش برای توافق با اسرائیل اصراری بیهوده است و صهیونیست‌ها همواره در اندیشه نابودی هویت فلسطین و فلسطینی‌ بوده است.

۳. مجمع و سازمان‌های بین‌المللی از سکوت معنادار و بعضاً حمایت‌گرانه‌ از جنایت‌کاران صهیونیست‌ها دست بردارند و اجازه ندهند ستمگران و جنایتکاری صهیونیست‌ها استمرار یابد زیرا این نوع رفتار استقرار امنیت در جهان را به مخاطره می‌اندازد.

۴. از نظام حاکم بر مصر مصرانه خواستارم فضای حیاتی بر غزه را بازگشایی نماید و اجازه ندهد نام مصر بزرگ و ملت بزرگ آن در تاریخ در کنار جنایت‌کاران صهیونیست ثبت شود.

۵. در همه جنگ‌افروزی‌های یک دهه اخیر اسرائیل شکست خورده است و این جریان مقاومت بوده که پیروز میدان نبرد گشته است. با توجه به مسیر رو به افول قدرت اسرائیل بی‌تردید اینبار نیز پیروزی از آن ملت مقاوم فلسطین است و این ملت با مقاومت در مقابله خود شکست دیگری را در کارنامه اسرائیل رقم خواهند زد.

۶.از ملت بزرگ و همه آزادیخواهان جهان خواستاریم در برابر این جنایات سکوت نکنند و به هر طریق ممکن حمایت خود را از آزادی فلسطین نشان دهند خصوصاً با مشارکت گسترده و با شکوه در روز جهانی قدس، و نمایان سازند که فلسطین علیرغم تحرکات تفرقهافکنانه وهابیت و تکفیریها هنوز اولویت اول جهان اسلام است.