مسیرهای راهپیمایی تهران در روز قدس

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در گفتگو با خبرنگاران گفت: کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین نوعی نسل کشی است و رژیم سفاک صهیونیستی آگاهانه و با برنامه قبلی به این نسل کشی اقدام می نماید.



وی افزود: جنایات فجیعی که توسط این رژیم علیه مردان، زنان و کودکان بی گناه روا داشته شده در دنیا سابقه نداشته است و مجامع بین المللی هم بسیار وقیحانه در مورد این جنایات سکوت کرده اند.



وی ضمن انتقاد از سکوت جوامع مسلمان در برابر وحشی گری های اسراییل عنوان کرد: برخی حکام مرتجع عرب در قبال جنایات رخ داده در فلسطین سکوت کرده و برخی مجامع بین المللی و استکبار جهانی از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند و همین امر فلسطینیان را آسیب پذیرتر کرده است.



امام جمعه موقت ورامین افزود: توانمندی و قدرت دفاعی جنبش حماس و به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از افسران رژیم صهیونیستی موجب وحشت سران اسرائیلی شده به طوریکه هم اکنون اسرائیل به دنبال آتش بس و کاهش میزان خسارات وارده بر خود است.



وی بیان کرد: ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس از مدت ها قبل در شهرستان های استان تهران تشکیل شده و برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است، روز جمعه حماسه ای ماندگار از ملت ایران ثبت خواهد شد.



محمودی خبر داد: راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح در شهرستان های استان تهران آغاز و به مصلاهای نماز جمعه ختم خواهد شد و سخنرانان و کارشناسان مسائل سیاسی نیز درباره آخرین وضعیت غزه برای مردم سخن خواهند گفت.



وی تصریح کرد: در تمامی مناطق و بخش های استان تهران شامل قیامدشت، خاورشهر، بومهن، قلعه نو، جوادآباد، خیرآباد، حسن آباد، چهاردانگه، باقرشهر، آبسرد، احمدآباد مستوفی، اندیشه، باغستان، پرند، کن، صباشهر، صفادشت، نصیرشهر، نسیم شهر، واوان و وحیدیه مراسم راهپیمایی به سوی مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.



وی مسیرراهپیمایی روز قدس در شهرسان های استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد:



اسلامشهر: از مقابل ناحیه سیدالشهدا، جاده ساوه، خیابان تختی به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام اکرمی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت



پاکدشت: از میدان آزادگان به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه



پیشوا: از مسجد امام خمینی(ره) به سوی صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) با سخنرانی عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا



دماوند: از میدان امام خمینی(ره) تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی منوچهر محمدی معاون سابق وزیر امور خارجه



رباط کریم: از شهرداری تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی سردار افشار قائم مقام فرماندهی جنگ نرم



شهرری: از سه راه ورامین به سوی حرم عبدالعظیم حسنی با سخنرانی حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران



شمیرانات: از لواسان و رودبار قصران به سوی مصلای نماز جمعه



شهریار: از خیابان انقلاب، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، مصطفی خمینی، خیابان آیت الله بهشتی، میدان معلم، چهارراه مخابرات، میدان امام خمینی و خیابان انقلاب به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی سید حمید روحانی رئیس مرکز تاریخ پژوهی انقلاب



فیروزکوه: از میدان سپاه به سمت شهرک ولیعصر تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه



قدس: از میدان قدس، بلوار امام و میدان آزادی به سوی مصلای نماز جمعه



قرچک: از میدان کلانتری به سوی مسجد جامع با سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی



گلستان: از فلکه دوم گلستان به سوی مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور



ملارد: از مسجد جامع، مسجد امام زمان، مسجد حضرت ابوالفضل، خیابان امام خمینی و مسجد امام صادق(ع) به سوی مصلای نماز جمعه



ورامین: از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی و مسجد جامع شهرستان ورامین با سخنرانی مهرداد بذرباش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی