خودداری خبرگزاری دولت از انتشار تذکر رهبرانقلاب به وزیر ارشاد
گروه سیاسی

، درحالی که سایت رسمی رهبر معظم انقلاب در مطلبی با عنوان " شب غوغای شعر جوان‌ها " به حاشیه های دیدار رهبر معظم انقلاب با شعرا و هنرمندان پرداخته بود و خبرگزاری ها و رسانه های مجازی کشوری در همان دقایق اولیه انتشار این مطلب به نقل از این پایگاه اطلاع رسانی آن را با عنوان تذکر " رهبر معظم انقلاب به علی جنتی " منتشر کردند ولی خبرگزاری دولت که نهادی زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است از انتشار آن خودداری کرد.

به گزارشافکارنیوز، خبرگزاری فارس در ساعت ۱۳:۲۳با عنوان " تذکر رهبر انقلاب به علی جنتی / با آقای وزیر حرف زیاد داریم / در عرصه فرهنگ اشکال جدی داریم " این خبر را منتشر کرده است و خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) تنها با فاصله زمانی ۲۳دقیقه ای یعنی ۱۳:۵۶ آن را با عنوان " رهبر معظم انقلاب به وزیر ارشاد چه گفتند؟ " و خبرگزاری مهر با تیتر " تذکر رهبر انقلاب به علی جنتی / در عرصه فرهنگ اشکال جدی داریم " در ساعت ۱۴:۲۰ این خبر را منتشر کرده اند.



سایت " تابناک " ساعت ۱۴:۴۲ با عنوان تذکر رهبر انقلاب به وزیر ارشاد، جهان نیوز، سایت " جهان نیوز " با عنوان " " با آقای وزیر حرف زیاد داریم؛ در عرصه فرهنگ اشکال جدی داریم " ساعت ۱۵:۴۷ و … سایت " فرارو " با عنوان تذکر رهبر انقلاب به علی جنتی ساعت ۱۴:۳۹، سایت " افکار نیوز " ساعت ۱۴:۲۳ یا عنوان تذکر رهبر انقلاب به علی جنتی و …این خبر را به نقل از پایگاه رهبر معظم انقلاب منتشر کرده اند و این در حالی است که تا ساعت ۱۶:۴۵ خبرگزاری دولت از انتشار آن خودداری کرده است تا رضایت وزیر خود را داشته باشد!!

خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی همواره باید در انتشار اخبار و مطالب پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب پیشگام در انتشار مطالب منتشر شده در این پایگاه اطلاع رسانی باشد چرا که این خبرگزاری متعلق به کشور است نه وزیر ارشاد!

خبرگزاری ایرنا در دولت تدبیر و امید به پایگاهی برای انتشار اخبار زندانیان سیاسی تبدیل شده است و چنین به نظر می رسد خبر محاکمه " سراج الدین میردامادی " که در صفحه اول این خبرگزاری منتشر شده مهم تر از تذکر رهبر معظم انقلاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آنهم در سال فرهنگ باشد!

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی را آقای خدادادی از دوستان قدیمی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده دارد .