سخنان هادی خامنه‌ای، شماتت سبزهاست!

به گزارش افکارنیوز، هادی خامنه‌ای ضمن سخنانی درحسینیه دارالزهرا(س)گفت: عده‌ای گفتند فلان جریان وابسته به اصلاحات شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر داده است. این یک دروغ شاخدار است زیرا هیچ‌کس از وابستگان به اصلاحات و کسانی که به مردم و انقلاب ایمان دارند، چنین عقیده‌ای ندارند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام خاطر نشان کرد: این دروغی است که به اصلاح‌طلبان بسته‌اند مثل همه حرف‌های دیگری که زده‌اند و ما باید با اظهاراتمان، با بیانیه‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم این دروغ را تکذیب کنیم، به مظلومان کمک کنیم و نشان دهیم آنچه که برخی مغرضان می‌گویند، دروغ است.

وی اسفند سال گذشته نیز برخلاف مواضع افراطیون مدعی اصلاحات گفته بود: «من معتقدم وظیفه هر دولتی در ایران این است که به لبنان و فلسطین، غزه و سوریه کمک کند، حمایت از آنها برای ما حیاتی است. اگر به همبستگی اسلامی و انسانی هم، کسی معتقد نباشد ولی برای حفظ امنیت خود باید از آنان حمایت کنیم… بحثفلسطین برای نظام ما یک مسئله اساسی است. از همان آغاز فعالیت انقلاب در سال ۴۱، امام درباره اسرائیل صحبت کرد. باید عمیق بود و نباید بی‌مطالعه و احساساتی تحت تاثیر قرار گرفت. امروزه یکی از خط قرمزهای توده مردم ما، بحثاسرائیل است.»

به دنبال این اظهارات، داریوش سجادی از مشاوران سابق کروبی تصریح کرده بود سخنان هادی خامنه‌ای، شماتت سبزهاست.

یادآور می‌شود شعار نه غزه نه لبنان در تجمع انحرافی برگزار شده به دعوت سران فتنه(موسوی و خاتمی و کروبی) که در جهت به حاشیه بردن روز جهانی قدس بود، سر داده شد و هرگز از سوی این عده محکوم نشد. جریان حامی موسوی، حمایت از مقاومت فلسطین را ماجراجویی توصیف کرده بودند. ریشه این موضع‌گیری انحرافی به دوره اصلاحات و ادبیات برخی نشریات نظیر روزنامه عبدالله نوری برمی‌گشت که مدعی بودند نباید از مردم فلسطین و آرمان قدس در برابر اشغالگران صهیونیست دفاع کنیم.

خوشخدمتیهای افراطیون فعال در فتنه سبز به صهیونیستها به حدی بود که پرز و نتانیاهو از سبزها به عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل و پیاده نظام این رژیم در جنگ نیابتی با ایران یاد کرده بودند. جالب این است که با وجود گذشت ۵ سال سران فتنه و جریانهایی نظیر مجمع روحانیون حاضر نیستند صراحتا جریان گروهکی پیگیر شعار نه غزه نه لبنان- شعار وزارت خارجه رژیم صهیونیستی- را محکوم و تخطئه کنند چرا که پیوند عمیقی بین دو طیف برقرار شده است.