سانسور اخبار غزه با ارتزاق از بیت المال!

به گزارش افکارنیوز، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به کم اهمیت جلوه دادن فجایع غزه از سوی روزنامه‌های اصلاح طلب، اظهار داشت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود که از سوی ملت‌ها و فرهنگ‌های مختلف محکوم شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه کسانی که امروز در کشور فریادشان بلند است تا جایی نکته‌ای را پیدا کنند و آن را پیراهن عثمان کنند، همانند برخی از کشورهای منطقه علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌ و علی‌رغم این که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند متاسفانه اخبار جنایات رژیم صهیونیستی را سانسور می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: این خود سانسوری در حقیقت نوعی نشناختن جامعه و بی‌اطلاعی از افکار عمومی محسوب می‌شود که این نشان می‌دهد این رسانه‌ها جدا از مردم حرکت می‌کنند و جایی در بین مردم ندارند.

جوکار در پایان با محکوم کردن این اقدام روزنامه‌های اصلاح‌طلب گفت: قطعا این موضوع را در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ خواهیم کرد.

گفتنی است؛در حالی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطینی دل و جان مردم آزاده دنیا را به درد درآورده است، این رفتار ددمنشانه از کمترین اهمیت در صفحه اول روزنامههای اصلاحطلب در روزهای گذشته برخوردار بوده است؟!