باهنر: اسرائیل در خلع سلاح حماس ناکام ماند

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، با حضور در در نشست شورای مرکزی تشکل متبوعش، به طولانی شدن و گستردگی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و گفت: گستردگی جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ غزه موضوع آتش بس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

باهنر تاکید کرد: هدف صهیونیست‌ها از انجام جنایات هولناک و حملات گسترده نظامی در غزه خلع سلاح حماس و مبارزان فلسطینی بود که در این رابطه شدیدا ناکام ماند.

به گفته وی مردم غیور و شجاع فلسطین با مقاومت و ایثار وصف نشدنی که ریشه در اعتقادات اصیل اسلامی و الهی دارد در این تهاجم ناجوانمردانه با پیروزی قریب‌الوقوع محاصره همه جانبه علیه خود را در نوار غزه را خواهند شکست.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از موضوع آتش بس به دنبال نفس گرفتن دوباره برای انجام جنایات بیشتر است، اضافه کرد: کشورهای منطقه در این فاجعه بزرگ ضد انسانی و اخلاقی نتوانستند مواضع اسلامی خود را حفظ و با عدم موضع‌گیری صریح و حتی با جانبداری از رژیم غاصب صهیونیستی به صورت آشکار و پنهان خیانت‌های عظیمی را به اسلام در سطح جهان و مردم فلسطین وارد کرده‌اند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان درباره بسته پیشنهادی دولت در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: پاشنه آشیل خروج از هر رکود اقتصادی مهار تورم است و دولت برای ایجاد رونق اقتصادی مطمئنا باید تورم را تحمل کند؛ بسته پیشنهادی اقتصادی نمیتواند یک مقاله باشد بلکه باید در خود بندهای جدی داشته باشد که با تصمیمگیریهای صحیح دولت بتوان رونق اقتصاد را با یک شتاب مناسب و با کمترین تورم هدایت کرد.