جزایری: سومین شکست اسرائیل رقم خورد

به گزارش افکارنیوز، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جنگ غزه اظهار داشت: شکست های تاریخی صهیونیست‌ها در جنگ های ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه با شکست هیمنه‌ اسراییل غاصب در جنگ کنونی ۳۰ روزه تکمیل شد و اینک جهانیان پوشالی بودن هویت این رژیم خودکامه و مظلوم کش را به عیان مشاهده می‌کنند.

وی با بیان اینکه عقب نشینی اجباری سربازان شرور کودک کش اسراییلی از غزه، سومین شکست خفت بار را برای این رژیم جعلی رقم زد، تصریح کرد: خوی کثیف اسراییلی‌ها با تجاوز و کشتار عجین شده است و لذا کمترین امیدی به یک روند مسالمت آمیز مبتنی بر دموکراسی و خواست اکثریت مردم سرزمین های اشغالی وجود ندارد.

جزایری با تاکید بر اینکه صهیونیستها فقط زبان زور را می‌شناسند، افزود: با تغییرات استراتژیک در نوع مبارزه مردمان سرزمین‌های اشغالی و به خصوص کرانه باختری، اشغالگران با چالش‌های جدیدی مواجه خواهند شد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به درس‌ها و آموزه های جنگ غزه گفت: از درس‌ها و عبرتهای جنگ ۳۰ روزه غزه، سکوت مرگبار و یا همراهی ارتجاع عرب با صهیونیستها و شیطان بزرگ امریکا، در کشتار مردم بی‌گناه غزه قهرمان است که قطعا در حافظه تاریخی مردم منطقه و افکار عمومی جهانیان باقی خواهد ماند.

جزایری افزود: شکست نظامی اسراییل غاصب در برابر مقاومت و ایستادگی مردم و رزمندگان غزه که تنها بخشی از توانمندیهای خود را وارد صحنه نبرد کردند نیز در فهرست تاریخ ناکامیهای آمریکا و صهیونیستها در افغانستان، سوریه، عراق و لبنان به ثبت رسید.