وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر شده است

به گزارش افکارنیوز، ‌ علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در حاشیه دیدار با هیأت سوری که عصر امروز سه‌شنبه در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارزیابی آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی، گفت: وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به گذشته بهتر شده است.

سرپرست تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان تصریح کرد: وضعیت فشار خون، کار کلیه، ‌اعضاء و جوارح وی بهتر شده است اما صدماتی در مراکز عصبی باقی مانده است که بخشی از آنان رو به بهبودی است.

وی با اشاره به تلاش همکارانش در بیمارستان مسیح دانشوری درباره مشکلات قلبی و وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی‌کنی تصریح کرد: امیدواریم که در بقیه قسمت‌ها نیز بدن وی به خصوص در مراکز عصبی شاهد بهبودی باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر ارزیابی وی از عملکرد دولت یازدهم تصریح کرد: دولت در حوزه داخلی و خارجی تا جایی که می‌توانسته تلاش کرده است.

وی ادامه داد: ‌ با توجه به مشکلاتی که در حوزه سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای و مسائل اقتصادی وجود داشت دولت روحانی تلاش‌های خود را انجام داده است و آرزوی توفیق بیشتر برای دولت داریم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژی در پاسخ به سؤال دیگری درباره وضعیت عراق گفت: آنچه مجلس عراق و مردم این کشور تصویب کنند مورد تأئید جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم که همه تدابیر به سمتی پیش برود که دموکراسی که در عراق به دست آمده تداوم داشته باشد چرا که این امر حاصل خون شهدای عراق است و ما از این امر خوشحالیم.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیسجمهور، نخستوزیر و مسئولان عراق برعهده مردم است خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که مردم بگیرند کشور ایران به آن احترام خواهند گذاشت و مورد تأئید ایران است.