تکمیلی / ورود احمدی نژاد به صحن مجلس

محمود احمدی نژاد دقایقی پیش برای دفاع از حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان وارد صحن مجلس شد.

به گزارش مهر، بر اساس این گزارش محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت احمدی نژاد را در مجلس همراهی می کردند.

دقایقی دیگر جلسه رای اعتماد به حمید سجادی آغاز می شود.

در مجلس مطرح شد؛

رییس جمهوری با اشاره به سوابق ورزشی و مدیریتی و کارنامه درخشان حمید سجادی در عرصه ورزش قهرمانی، بر توانمندی وی برای تصدی مسوولیت وزارت ورزش و جوانان، رشد ورزش و رفع موانع از مسیر اعتلای جوانان تاکید کرد.

محمود احمدی نژاد روز سه شنبه در سخنانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از حمید سجادی، گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان افزود: برای تصدی این وزارتخانه که برای اولین بار و با ابداع مجلس تشکیل می شود، دولت و رییس جمهوری تلاش کرد که از خانواده ورزش کشورفردی را انتخاب کند که دارای تخصص و دانش دانشگاهی مرتبط، ورزشکار تراز بالا، آشنا به رموز ورزش و دارای سابقه موفق مدیریت در عرصه ورزش باشد.
رییس جمهوری ادامه داد: حمید سجادی قهرمان برجسته ایران صاحب ۲۴ مدال جهانی و آسیایی، دارای سوابق در عرصه مربی گری، صاحب تجربه در هدایت گروههای ورزشی و دارای سابقه دو سال معاونت سازمان تربیت بدنی از بهترین چهره های ورزشی است که برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی شده است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان امروز(سه شنبه) در ادامه سخنان خود در صحن علنی مجلس در دفاع از سجادی گزینه پیشنهادی جهت تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اگر جوانان یک کشور با انگیزه باشند و در مسیر درست حرکت کنند یک ملت سعادتمند خواهد شد و آینده درخشانی را تجربه خواهد کرد.

وی افزود: امروز وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شود، برای مسئولیت این وزارتخانه که برای اولین بار در کشور برپا می‌شود دولت تلاش کرد که از خانواده ورزش و از دل ورزش فردی را انتخاب کند که هم دانش لازم را داشته باشد و هم اینکه خودش یک ورزشکار تراز بالا باشد و به رموز ورزش آشنایی داشته باشد.


رئیس جمهور اظهار داشت: آقای سجادی در حدود ۲ سال در معاونت سازمان تربیت بدنی فعالیت کرده و از بهترین چهره‌های ورزشی کشور است که برای مدیریت وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده‌اند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه تاسیس وزارت ورزش و جوانان کاری مهم است، اظهار داشت: تاسیس این وزارتخانه کاری انرژی‌بر است که وقت زیادی را می‌طلبد.

وی افزود: اطمینان دارم که با نظر نمایندگان مجلس زمانی که آقای سجادی سکاندار وزارت ورزش و جوانان بشود، حتما کارهای خوبی در عرصه ورزش اتفاق خواهد افتاد و همه توان و تجربه آقای سجادی برای اعتلای ورزش و جوانان و رفع بعضی موانع از مسیر اعتلای جوانان صرف خواهد شد.

رئيس جمهور از همه نمايندگاني كه قرار است در مورد سجادي اظهار نظر كنند، سپاسگذاري كرد و گفت اميدوارم نمايندگان آقاي سجادي را با راي بالا به وزارتخانهاي كه خودشان برپا كردهاند بفرستند تا وي با پشتوانه قوي در اين وزارتخانه فعاليت كند.