حکم روحانی برای فرجی دانا و وزارت علوم

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌‌جمهور روز چهارشنبه در حکمی با قدردانی از زحمات رضا فرجی‌دانا در دوره مسئولیت‌شان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی نجفی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی‌دانا در دوران مسئولیت‌شان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل ۱۳۵ قانون‌اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.

امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیئت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس‌جمهور همچنین در حکمی رضا فرجی‌دانا را به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

متن حکم حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رضا فرجی‌دانا

توفیق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصت ارزشمندی بود که بسیار علاقمند بودم این همکاری همچنان ادامه می‌یافت.

اینک، ضمن آرزوی توفیق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز می‌دارم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان همواره منشأ خدمات مؤثری برای کشور باشید و با عنایات الهی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشأ خدمات ذی‌قیمتی باشید.

حسن روحانی