استاندار اردبیل از ایجاد فرصتهای جدیدشغلی خبرداد

افكار نيوز:استاندار اردبيل گفت: با هدف ايجاد فرصت هاي شغلي جديد و افزايش توليد ثروت،استعدادهاي خفته موجود در حوزه گردشگري استان بايد يكي پس از ديگري شكوفا شود.
به گزارش افکار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، منصور حقیقت پور استاندار اردبیل در جلسه کارگروه سرمایه گذاری استان اظهار داشت: اهمیت اهتمام به سرمایه گذاران بخش خصوصی و استمرار حمایت های دولتی در توسعه زیر ساخت ها ضروری است و تصویب مناطق نمونه گردشگری در استان فرصت متمایزی را در این بخش فراهم کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توزیع صنایع جدید در مناطق مختلف استان برای کمک به توسعه پایدار همه شهرستان های استان را یاد آور شد و تصریح کرد: سایت جدیدی در نزدیکی صلوات مشکین شهر برای واگذاری به کارخانه سیمان مشکین شهر امکان سنجی می شود.
وی از در حال پیگیری بودن گشایش اعتباری برای طرح مذکور خبر داد و خاطر نشان نمود: مجری کارخانه اتوبوس مایوان اردبیل نیز تعهد کرده تا اولین محصولات این کارخانه در دست احداثامسال روانه بازار شود.
حقیقت پور از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای مهارت آموزی به جویندگان کار و تربیت بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز چنین کارخانجات بزرگ خبر داد واضافه کرد: در ادامه تأمین زیر ساخت های مورد نیاز صنایع، پست برق ۲۳۰ کیلو ولت شهرک صنعتی اردبیل نیز در حال اجراست که با افتتاح در سال جاری، نیاز صنایع موجود در این محدوده به برق را در ۱۰ سال آینده به راحتی تأمین خواهد کرد.
انتهاي پيام/ب.