قدرت موشکی ایران پشت دشمن را می‌لرزاند

به گزارش افکارنیوز، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در جمع کارکنان وزارت دفاع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان ناگفته‌های عملیات کربلای ۴ و ۵ پرداخت و اظهار داشت: عملیات کربلای ۴ و ۵ شب قدر انقلاب اسلامی بود و به عینه صحنه‌های عاشورایی در این عملیات قابل دیدن بود چرا که دشمن از تمام جوانب، منطقه عملیاتی را آتش باران می‌کرد.

وی با بیان اینکه عملیات کربلای ۴ و ۵ ‌عملیاتی‌ دشوار و سخت در دوران دفاع مقدس بود، افزود: از نظر صاحب نظران نظامی جهان دژ شلمچه واقعا شکست‌ناپذیر بود و یکی از رهبران ‌کشور‌ها به رئیس جمهور وقت کشورمان که مقام معظم رهبری بودند گفته بود در شب عملیات کربلای ۴ وقتی دژ شلمچه را شکستید هیچ کشوری این موضوع را باور نمی‌کرد چرا که آنان به طور مستقیم در حال مشاهده عملیات از طریق ماهواره بودند‌. رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوری نیز بعد از عملیات کربلای ۴ گفته بود که توان نیروی زمینی ایران قوی‌ترین توان نیروی زمینی جهان است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تا‌کنون نمی‌‌خواستند و نمی‌خواهند که ملت ایران مستقل باشد تا شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را تحقق بخشد، گفت: از همین رو ‌تهاجم گسترده، کودتا‌ها و توطئه‌های مختلف علیه ایران آغاز شد و وقتی ‌دیدند ‌انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و تعالی است جنگ هشت ساله را به ملت ایران اسلامی تحمیل کردند تا از این طریق جلوی نفوذ اسلام را بگیرند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی ‌برکات بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورد، ‌تاکید کرد: اگر کسی غیر این را بگوید واقعا بی‌انصافی ‌ است چرا که غرب و شرق جدید‌ترین تجهیزات خود را در اختیار صدام گذاشتند تا انقلاب اسلامی را نابود کند، اما با کمک خداوند متعال و قدرت ایمان، ملت ایران توانست‌ در جنگ تحمیلی پیروز و سرافراز شو‌د.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه دشمنان بعد از دفاع مقدس نیز نبرد علیه ایران را ادامه دادند و با راه‌اندازی گروه‌های تکفیری، داعش و وهابی، تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام و نشان دادن چهره خشن از اسلام به کار بستند، افزود: ‌اما بحمدالله اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه به سمت جهانی شدن حرکت کرده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا ‌با بیان اینکه وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی ایران ‌امروز پیشرفت روزافزونی داشته و قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران پشت دشمن را می‌لرزاند.

وی با بیان اینکه نبرد دشمن علیه اسلام هنوز ادامه دارد اما انقلاب اسلامی به راه خود ادامه میدهد و شرط پیروزی در این مسیر استقامت است، گفت: غرب امروز دچار بحران هویت شده و در اکثر شاخصها رو به افول است بنابراین باید با مجاهدت به دنبال نقشآفرینی در نظم نوین جهانی باشیم.