مذاکرات ایران نمی‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد

به گزارش افکارنیوز، «یووال اشتاینیتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گفت که مذاکرات ایران و ۱ + ۵ نمی تواند نتیجه خوبی داشته باشد و تنها یک نتیجه بد و یا بدتر از این مذاکرات انتظار می‌رود.

آخرین دور مذاکرات ایران و ۱ + ۵ چند رو پیش در نیویورک و با حضور وزیر خارجه ایران و همتایانش در این گروه ۶ کشوری انجام شد.

«اشتاینتر» به سخنرانی امروز نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل نیز اشاره کرد و گفت که نخست‌وزیر صهیونیست‌ها قصد نداشته در این سخنان در خصوص ایران حرفی بزند ولی یک اظهارنظر در این خصوص خواهد داشت.

وی سپس به انتقاد از تشکیلات خودگردان پرداخت و گفت که تشکیلات تحت نظارت جنبش فتح، درست همانند دیگر حکومت‌های خاورمیانه، حکومتی فاسد است.

وزیر اطلاعات صهیونیست‌ها همچنین با هشدار در خصوص امکان تبدیل کرانه باختری به غزه‌ای دیگر گفت که جنگ ۵۰ روزه نشان داد که باید مراقب تبدیل نشدن کرانه باختری به یک غزه دیگر باشیم.

اشتاینیتز در ادامه تحلیل خطرات غزه افزود که اهالی غزه در جنگ اخیر ۴ هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک کردند و این در حالی است که گروههای مقاومت این منطقه در طی ۹ سال اخیر جمعاً ۱۶۰۰ راکت به سمت سرزمینهای اشغالی پرتاب کرده بودند.