جهان نوشت: در همین راستا، یکی از سایت هایی که در انتخابات ریاست جمهوری دهم حامی میرحسین موسوی بود و تا مدت ها پس از انتخابات هم در تردید به سر می برد و حتی به حمایت از جریان فتنه پرداخت، یادداشت جالبی را از عضو شورای سردبیری خود و روزنامه هم نامش منتشر کرده است.

این فرد در یادداشتی کوتاه با عنوان " چرا می ترسیم بگوییم رای دادن به احمدی نژاد اشتباه بود؟ "، نوشته است: این روزها پاسخ دادن به این پرسش که «آیا رای دادن به احمدی نژاد اشتباه بود» برای بخشی از اصولگرایان به کابوس تبدیل شده است. دلیلش هم بسیار ساده است. آنها گمان می کنند اگر بپذیرند رای دادن به احمدی نژاد کار غلطی بوده، طبق برهان خلف، معنایش این است که اگر به رقبای احمدی نژاد رای می دادند کار درستی کرده بودند، در حالی که ابدا چنین نیست.

وی در ادامه آورده است: اگر بپذیریم انتخاب آقای احمدی نژاد، یک اشتباه سیاسی بود، نه آسمان به زمین می آید و نه زمین به آسمان می رود. تنها اتفاقی که می افتد این است که اصولگرایان، شجاعت خود را در پذیرش اشتباه نشان می دهند.

نویسنده این مطلب و گروه سیاسی و رسانه ای متبوعش که مدعی اصولگرایی هم هستند، در شرایطی این اظهارات جالب را بیان کرده که خلاف ادعایش، نه تنها به دکتر احمدی نژاد رای نداده که از حامیان موسوی بودند.

آنان البته توان سیاسی و رسانه ای خود را به صورت پنهان در خدمت میرحسین موسوی قرار داده بودند و پس از آغاز آشوب های پس از انتخابات نیز همسو با خواص مردود و اهل تردید به حمایت از جریان فتنه پرداختند.

این عده حتی زمانی که جریان فتنه از هم پاشید و مردم علیه آن حماسه هایی چون " ۹ دی " را آفریدند، حاضر به اظهار پشیمانی از عملکرد خود یا دست کم ابراز برائت از جریان فتنه نشدند و ترجیح دادند در ورطه سکوت فرو روند.

بر همین اساس باید خطاب به نگارنده یادداشت مذکور و بزرگانش گفت که اتفاقا آن کسانی که می ترسند از عملکرد خود ابراز پشیمانی کنند شما و جریان متبوعتان هستید. شما حتی پس از آنکه ملت ایران در حماسه ۹ دی ماه بساط فتنه را از خیابان ها جمع و دروغ های آنان را اثبات کرد حاضر نشدید شجاعانه مرز خود را به طور رسمی از جریان فتنه جدا و از آنان اعلام برائت کنید چه رسد به اینکه بگویید از دادن رای به میرحسین موسوی پشیمانید؟

به نظر می رسد این یادداشت مذکور هم پیگیری " پروژه پشیمان سازی " جریان حزب الله و حامیان گفتمان انقلاب اسلامی است؛ پروژه ای که با محوریت خواص مردود پیگیری می شود.

هدف از آن هم کوبیدن پتک پشیمانی بر سر کسانی است که به شعارها و گفتمان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری نهم رای دادند؛ گفتمانی که محمود احمدی نژاد در آن زمان از نمادهای برجسته آن بود و به اذعان ناظران تا پایان دولت نهم هم همچنان در این جایگاه ماند.

بر این اساس حامیان گفتمان انقلاب نه تنها از کرده خود احساس پشیمانی نمی کنند که هنوز هم ملاک ها و معیارهای آنان برای حمایت از اشخاص و جریان ها همان معیارهای انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم یعنی شعارهای انقلاب است.

بنابراین خلاف ادعای نویسنده، کسانی که به احمدی نژاد رای داده اند اتفاقا از عملکرد خود خوشحالند چرا که آنان در انتخابات های ۸۴ و ۸۸ بهترین گزینه انتخاب را کردند اما از زمانی هم که به انحراف در دولت پی بردند، شجاعانه به میدان آمدند و منتقد جریان انحرافی شدند.

همانقدر که جریان اهل تردید از موضع گیری شجاعانه علیه جریان فتنه و اعلام برائت از آن ترسید، جریان انقلابی که به احمدی نژاد رای داد دلیرانه از گروه انحرافی اعلام برائت کرد و با شجاعت به میدان مقابله با گروه انحرافی پای نهاده است.

این جریان انقلابی اکنون پرچم دار اصلی مقابله با گروه انحرافی است و اتفاقا خواص و گروه های مردود و اهل تردید را به این میدان راه نداده است چرا که آنان را فاقد صلاحیت اظهارنظر در این باره می داند.

بر این اساس روشن است که نویسنده یادداشت مذکور و گروه متبوعش صلاحیت اظهارنظر درباره عملکرد توده های انقلابی مردم را ندارند چه رسد به زیر سوال بردن عملکرد مردم.

لازم است این عده(خواص اهل تردید و مردودی ها) به جای این سخنان ، با شجاعت اعلام کنند آیا از رای دادن به ضدانقلابیونی چون موسوی و کروبی پشیمانند و مرزششان را از آنان جدا می دانند یا همچنان پای منافع سیاسی دیگری در میان است؟