ایرنا: رييس كل دادگستري استان اصفهان از آغاز محاكمه هشت تن از متهمان پرونده تجاوز به عنف خميني شهر خبر داد.

' غلامرضا انصاری ' تعداد متهمان این پرونده را ۱۶نفر اعلام کرد و افزود: با دستور رئیس قوه قضاییه پرونده متهمان بطور فوق‌العاده در شعبه ۱۸ دادگاه کیفری استان بررسی و پنجشنبه هفته گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به دلیل مسایل منافی عفت غیر علنی برگزار می شود، اظهار داشت: متهمان در دادگاه به جنایت خود اعتراف کردند ‌و بزودی حکم آنان بدون هیچگونه اغماضی صادر می شود.

وی افزود: هر فردی که به حریم خصوصی مردم وارد شود، عملش غیرقانونی، غیرشرعی و ناپسند است و باید با آنان برخورد قاطع صورت گیرد تا برای افراد ساده لوح و یا شرور و شیاد و متجاوزان به حریم خصوصی عبرت شود.

رئیس کل دادگستری اصفهان بابیان اینکه چند تن از متهمان این پرونده دارای سوابق شرارت و قمه کشی هستند، گفت: با این وجود در هیچ حالتی کسی حق تعدی به حریم خصوصی دیگران راندارد و افراد درمحیط و حریم خصوصی خود آزاد هستند.

سوم خرداد ماه سالجاري،عده اي ازافراد شرور و متجاوز نيمه شب با ورود به يك ميهماني خصوصي خانوادگي در يكي ازباغات اطراف شهرخميني شهر درمحدوده غربي اصفهان،مردان حاضر در اين ميهماني را حبس كردند و با انتقال زنان به محلي ديگر به آنان تجاوز به عنف كرده و متواري شدند كه تاكنون ۱۰ نفر در اين ارتباط دستگير شده اند.