هاشمی از کارگزاران رفت؟ … خب همه پدرها فوت می‌کنند!

به گزارش افکارنیوز، در حالی که محمد هاشمی نگران از ساختارشکنی، ایجاد تشنج و تبدیل کارگزاران به حزب مشارکت را علت استعفای خود عنوان کرده، سعید لیلاز در پاسخ به این سوال که آیا محمد هاشمی به خاطر حضور شما در شورای مرکزی حزب استعفا داده است؟ گفت: «نمی‌دانم. هیچ اطلاعی در این‌باره ندارم و هیچ برداشتی در این خصوص ندارم! باید از خودشان سوال کنید.»

لیلاز در ادامه و در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید محمد هاشمی در اعتراض به حضور چه کسانی در شورای مرکزی حزب استعفا داده، گفت: «آقای هاشمی اظهاراتی داشتند که باید از خودشان سوال کنید که مبنای این اظهارات چه بوده است. چون ایشان از هیچ‌کس اسم نبرده‌اند امکان دارد که افراد مختلفی را به ذهن آورد. لذا بهتر است شما از ایشان سوال کنید.»

وی ضمن تکرار حرفهای کرباسچی و خانجانی درباره اجازه نداشتن برای صحبت کردن درباره این موضوع، گفت: «ولی به هر حال هر استعفا در میان هر حزبی به خصوص در میان اعضا موسس آن حزب، ناراحت‌کننده است ولی بعید می‌دانم که تحول چشم‌گیری به خاطر این استعفا اتفاق بیفتد.»

لیلاز در ادامه در پاسخ به این سوال که محمد هاشمی یکی از پدران معنوی کارگزاران بوده و حالا احتمال دارد بعد از استعفای وی انشقاق در کارگزاران وارد شود، به بیان یک جمله اکتفا کرد: به هر حال تمام پدرها روزی فوت میکنند!