امنیت یکی از برکات بسیج است

به گزارشافکارنیوز،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، با بیان اینکه امروز ملت ما از برکات بی‌پایان مجموعه الهی بسیج برخوردار است و از فیض وجود این جمع عظیم و مخلص، پیروزی‌های بزرگی را نصیب خود ساخته‌اند، گفت: یکی از برکات بسیج همین نعمت امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: در دنیایی که امروز در کشورها یا اطراف ما درگیری و خونریزی جریان دارد و در کشورهای مختلف مستکبران و زورگویان هرگاه اراده می‌کنند مظلومان را هدف قرار می‌دهند، ملت ما در یک آرامش و امنیت بی‌نظیر مسیر رشد خود را طی می‌کند و این تنها یکی از دستاوردهای مجموعه عظیم بسیج است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر ملت ما توانسته با وجود حفظ آرما‌ن‌ها از تهدید دشمن مصون باشد و بتواند امنیت خود را تامین کند، به دلیل حضور آحاد مردم در قالب بسیج در صحنه است که این موفقیت را رقم زده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: وقتی در مقابل قدرت‌های مستکبر قد علم می‌کنید، باید نیرویی داشته باشید تا بتواند با آنان و قوای آنها توازن برقرار کند تا جرات حمله به شما را نداشته باشند. آیا ما به استعداد و امکاناتی که آمریکا و اروپای جنایتکار دارد و هزاران بمب‌ و موشک‌ و هواپیماهای بدون سرنشین و با سرنشین دارند، رسیده‌ایم؟ خیر، همه می‌دانیم در این تجهیزات دو درصد امکانات آنها را نداریم. اینکه جرات حمله را به ما ندارند، به دلیل ظرفیت عظیم بسیج است. به دلیل حضور مردم هوشیاری است که دست در دست هم به رهنمودهای رهبری عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر شاهد بودیم که بزرگ‌ترین ارتش‌های دنیا در غزه زمین‌گیر می‌شوند و یا اینکه مردم لبنان در مقابل اشغال پایتخت‌شان در سال ۶۱ موفق به بیرون راندن صهیونیست‌ها در سرزمین‌شان می‌شوند، به دلیل درس فراگرفته از فرهنگ بسیج است، گفت: امروز دشمن می‌داند در کشورمان با چنین نیروهای الهی مواجه هستند و جرأت جسارت به کشورمان را ندارند.

سردار نقدی ادامه داد: بسیج امروز به یک الگوی منحصر به فرد و بی‌نظیری در دنیا تبدیل شده است. کشورمان به برکت حضور مردم در صحنه‌ها به نماد مردم‌سالاری تبدیل شده و این ادعای غربی‌ها که مدعی دموکراسی و مردم‌سالاری در دنیا هستند، دروغ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز می‌بینید که برای پیاده کردن آرمان‌هایشان و به میدان فرستادن نیروهای رزمی هیچ کدام از مردم‌شان حاضر نیستند به جبهه‌ها بروند و مجبورند از داخل و خارج مزدور استخدام کنند.

وی در ادامه گفت: همین رژیم پلید آمریکا برای لشکرکشی‌های خود مجبور است از کشورهای دیگر مزدورانی با حقوق ۲۰ میلیونی استخدام کند تا از این مزدوران برای اهداف خود استفاده کند و این در حالی است که در کشوری که آنها مدعی دیکتاتوری و فاصله افتادن بین مردم و حکومت هستند، میلیون‌ها جوان، آماده فدا کردن جان‌شان برای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه به برکت بسیج در عراق، لبنان و سوریه شاهد پیروزی‌های بزرگ علیه مستکبران هستیم، اظهار داشت: امروز در داخل بسیج با درخواست فراوان بسیجیان برای اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل مواجه هستیم. اشک می‌ریزند و التماس می‌کنند که ما را به غزه ببرید و ما را به سوریه بفرستید. به جبهه‌های جهاد در عراق بفرستید و ما به آنها می‌گوییم که آنها به نیرو نیاز ندارند. آنها رزمنده‌های کافی دارند و با درسی که از شما بسیجیان گرفته‌اند همگی به تشکل بسیج روی آورده‌اند و از نیروهای مردمی در عراق و سوریه در برابر دشمنان استفاده می‌کنند و شاهد پیروزی‌های بزرگ علیه مستکبران هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به انتخابات اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: هیچ مقام رسمی از آمریکا اعلام نمی‌کند چند درصد از مردم این کشور پای صندوق‌های رای آمده‌اند، چرا که در برخی ایالت‌ها کمتر از ۱۰ درصد مردم رای داده‌اند و این همان معنا و مفهوم دموکراسی غربی است و مردم آمریکا چنان با صندوق‌های رای این کشور قهر کرده‌اند که با وجود گذشت یک ماه مقامات آمریکا خجالت می‌کشند آمار درصد حضور مردم را ارائه دهند.

سردار نقدی با اشاره به تشکیل ۲۵۰ هزار حلقه تربیتی بسیج در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های کشور، گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند اخلاق و کرامت‌های انسانی ملت ما را خدشه‌دار کند و بسیجیان ما در مقابل این حرکت دشمن با تشکیل حلقه‌های تربیتی صف‌آرایی کرده‌اند.

وی افزود: بسیجیان در عرصه نبرد فرهنگی حضور کم‌نظیر دارند و با گرامی و زنده نگه داشتن یاد و آرمان‌های شهدا با برگزاری بیش از ۱۵ هزار یادواره شهدا و تولید انبوه فیلم‌هاو برگزاری جشنواره‌های عظیم، یک خط بزرگ در مقابل دشمن آرایش داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمن در فضای مجازی به منظور بی‌دین کردن مردم ایران، گفت: دشمن در فضای مجازی توطئه بزرگی تدارک دیده و تصمیم دارد با استهاله فکری و فرهنگی و دروغ‌پراکنی در عرصه سیاسی به اهداف خود دست یابد که بسیجیان عزیز جبهه بزرگ بسیجی را در فضای مجازی شکل داده‌اند.

سردار نقدی از افتتاح اولین شبکه ملی اطلاع‌رسانی با ویژگی برخورداری از اینترنت، اما مستقل از آن در هفته جاری خبر داد و گفت: این دستاورد مطالبه‌ای بود که سال‌ها رهبر بزرگوار از مسئولان کشور داشتند و بسیج در این زمینه خط‌شکن شده و در مقابل کسانی که دم از ناتوانی می‌زنند و در مقابل کسانی که دائما این تصور را در مردم ایجاد می‌کنند که این کارها نشدنی است و آیه یأس می‌خوانند بسیجیان خط را شکستند و با این حرکت بزرگ ثابت کردند که این کار شدنی است و اگر با امکانات بسیار بسیار اندک و محدودی که بسیجیان در اختیار دارند این کار محقق شده با امکانات گسترده‌ای که دستگاه‌های مربوطه در اختیار دارند خیلی راحت‌تر و روان‌تر می‌توانند مردم ما را از شبکه‌ اطلاع‌رسانی بومی و مستقل از اینترنت برخوردار کنند.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم که اگر شعار دادیم انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، امروز با صلابت بیشتر این مطالبه را مطرح کنیم که داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی ملی مربوط به خودمان با مدیریت خودمان، حق مسلم‌تر ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور بسیج امروز محدود به این عرصه‌ها نیست. در جهاد اقتصادی و در اقتصاد مقاومتی بسیجیان با همان امکانات محدودی که در اختیار دارند حرکت بزرگی را آغاز کرده‌اند؛ بیش از ۲۳۵۰۰ واحد تولیدی که نزدیک به ۵۰ هزار اشتغال را دنبال داشته سال گذشته توسط بسیجیان راه‌اندازی شد و امسال برای ۴۰ هزار واحد برنامه‌ریزی شده که خوشبختانه در همین هفته شاهد افتتاح نمادین ۲۰ هزار واحد تولیدی در سراسر کشور خواهیم بود و اینها از برکات بسیج است.

سردار نقدی از افتتاح ۲۴۰۰ سالن ورزشی در نقاط دور افتاده و شهرهای مختلف کشور در هفته بسیج خبر داد و گفت: این کارها همان مدیریت جهادی است که رهبر انقلاب انتظار و مطالبه آن را امسال از همه داشته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه به دلیل این اقدامات بسیج این تشکل الهی مورد آماج دشمن قرار گرفته است، گفت: بسیجیان قهرمان ملت ما، پاسخشان به آنها این است که ما مرد جنگیم، چه جنگ سخت باشد و چه جنگ نرم. بسیجیان جنگ نرم را تمرین و مشق کردهاند و انشاءالله به زودی حماسههایی به عظمت پیروزیهای دفاع مقدس در جبهههای جنگ نرم خلق خواهند کرد.