به گزارش افکارنیوز،حجت الاسلام احمد سالك در گفتگو با مهر، ضمن تشریح مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه دیروز جامعه روحانیت مبارز با اكثریت اعضا و با حضور دبیر كل برگزار شد، در این جلسه ابتدا مباحث داخلی و بین المللی مطرح شد.

وی در خصوص فعالیت کمیته ۷ نفره گفت: در جلسه جامعه روحانیت مبارز اعضا عملکرد کمیته ۷ نفره را بررسی کردند، از این رو این کمیته همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سالک گفت: در جلسه شب گذشته در خصوص کناره گیری دکتر ولایتی از کمیته واحد اصولگرایان نیز مباحثی مطرح شد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: دکتر ولایتی از کمیته واحد اصولگرایان کناره گیری نکرده و همچنان به فعالیت خود در این کمیته ادامه می دهد.

وی گفت: البته مطالبی در خصوص دیدار دکتر ولایتی با آیت الله مهدوی کنی مطرح شده بود در صورتیکه این دیدار انجام نشده است.

سالک افزود: دکتر ولایتی در خصوص موضع گیری هایی که اخیرا از سوی غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مطرح شده بود گلایه مند بود ولی تا این ساعت وی از کمیته واحد اصولگرایان کناره گیری نکرده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه اعضای جامعه روحانیت در ادامه جلسه روز گذشته خود به منشور اصولگرایی پرداختند، افزود: اعضای جامعه روحانیت بر این باورند که تمامی اصولگرایان باید بر اساس منشور اصولگرایی و تحت جامعتین حرکت کنند تا به این وسیله هیچ اختلاف و انشعابی در جریان اصولگرا ایجاد نشود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت گروه ۸ نفره در كمیته واحد اصولگرایان گفت: اعضای جامعه روحانیت مبارز معتقدند كه اصولگرایان با فعالیت گروه ۷ و ۸ نفره می توانند وحدت و اتحاد خود را در انتخابات مجلس نهم حفظ كنند تا به این وسیله هیچ اختلافی در اردوگاه اصولگرایان ایجاد نشود.