خودکشی منافقین از ترس پاسداران

به گزارش افکارنیوز، سید هادی خامنه ای نماینده مردم فریمان: گروهک ها به هواداران خود گفته اند که در هنگام دستگیر شدن اقدام به خودکشی کنند و این خودکشی ها برای گروهک ها به معنای خودکشی سیاسی و انتحار تشکیلاتی می باشد.

آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه تهران: فتح بستان به دست رزمندگان اسلام یکی از رگه هائی است که ریشه و اساس آن در قرآن کریم مطرح است قرآن کریم اصلی دارد و آن اصل این است که نباید در برابر باطل خاموش بود.

یک بمب بسیار قوی روز جمعه توسط کارشناس های مواد منفجره در غرب بیروت و جاده منتهی به فرودگاه بین المللی این شهر کشف و خنثی گردید.

موسوی تبریزی دادستان کل کشور: بر اساس گزارش های دقیق میان بنی صدر و رجوی اختلافات شدیدی بروز کرده و این یکی می گوید تو کار را به این جا کشانده ای و آن دیگری می گوید که تو کرده ای!
روحیه منافقین به قدری ضعیف شده که اخیرا دستور اکید و قوی سازمانی صادر کرده و از اعضا و هواداران خواسته اند در صورت دیدن پاسداران حتی از دور با قرص سیانور خودکشی کنند.

امام خمینی رهبر انقلاب دیروز طی حکمی میرحسین موسوی نخست وزیر را به سمت مسئول جدید بنیاد مستضعفان منصوب کردند.

دستور گروهک ها به هواداران؛ پیش از دستگیری خودکشی کنید!


نماز وحدت آفرین جمعه تهران این هفته با حضور میلیونی مردم نمازگزار به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد. سید هادی خامنه ای نماینده مردم فریمان طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: اگر جنگ تحمیلی نبود ملت ما به این زودی به فکر رسیدن به خودکفایی نمی افتاد، جنگ به مردم ما آموخت که انسان در هر شرایطی می تواند سختی ها را تحمل کند.

وی ادامه داد: بر اثر جنگ نشانه های زیادی مبنی بر شروع انقلاب اسلامی در دیگر کشورها به چشم می خورد، آمریکا می خواست که به وسیله جنگ یک شکست سیاسی را برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مقدمات صدور انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان فراهم آورد، جنگ باعثشد که ما مشکلات سیاسی کشورمان را زودتر حل کنیم.

وی در مورد سرسپردگی و توطئه های گروهک های محارب و شکست آن ها در برابر قدرت لایزال مردم نیز گفت: از زمانی که گروهک ها احساس کردند که هواداران آن ها در زندان ارشاد می شوند تصمیم گرفتند که آن ها را در هنگام دستگیری از بین ببرند تا آموزش نبینند، گروهک ها به هواداران خود گفته اند که در هنگام دستگیر شدن اقدام به خودکشی کنند و این خودکشی ها برای گروهک ها به معنای خودکشی سیاسی و انتحار تشکیلاتی می باشد.

فتح بستان ریشه در تعالیم قرآن دارد


در ادامه آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: فتح بستان به دست رزمندگان اسلام یکی از رگه هائی است که ریشه و اساس آن در قرآن کریم مطرح است قرآن کریم اصلی دارد و آن اصل این است که نباید در برابر باطل خاموش بود. بنای عالم بر این است که حق و باطل در برابر هم می ایستند ولی بالاخره زمانی می رسد که مردان حق و زنان پیرو حق آن چنان در برابر باطل ایستادگی می کنند که باطل را به طور کامل به زباله دان تاریخ می افکنند و امروز ما نشانه هایش را می بینیم.

وی ادامه داد: بستان از نظر استراتژیک آن چنان اهمیت دارد که ارتش متجاوز عراق در فتحی که سپاه اسلام نمود ستون فقراتش به حول و قوه خدای متعال در هم شکست.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه خطاب به آمریکا گفت: آمریکا بدان جهان اسلام بیدار شد امم اسلامی از خواب بیدار شدند هر چه توطئه کنی و هرچه تلاش نمایی امت اسلام می فهمد و البته ما باید کاملا در جریان باشیم و یک میلیارد مسلمان بداند در یک مقطعی حساس قرار گرفته است و با این بیداری ملت اسلام آمریکا دیگر حنایش رنگی ندارد.(۱)

کشف ده بمب بسیار قوی در لبنان


یک بمب بسیار قوی روز جمعه توسط کارشناس های مواد منفجره در غرب بیروت و جاده منتهی به فرودگاه بین المللی این شهر کشف و خنثی گردید و از بروز یک فاجعه عظیم جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پلیس ۸ عدد از این بمب ها در نزدیکی یک پاسگاه نیروهای حافظ صلح سوریه در جاده فرودگاه کار گذارده شده بود و در صورت انفجار بخشی از فرودگاه و کلیه مناطق مسکونی تا شعاع یک میلی را به کلی منهدم و ویران می ساخت. بمب دیگری متشکل از ۴۷ قطعه دینامیت و سایر مواد منفجره در پرازدحام ترین خیابان بیروت کشف و خنثی شد، قرار بود این بمب در ساعت ۸ بامداد منفجر شود. دهمین بمب در خارج از محوطه یک مدرسه مذهبی دخترانه کشف و خنثی گردید.

گفتنی است طی دو ماه گذشته طی هفت مورد انفجار در لبنان ده ها تن کشته و ۳۵۰ نفر دیگر زخمی شده اند.(۲)

بروز اختلاف شدید میان بنی صدر و رجوی


نماز دشمن شکن جمعه در تبریز به امامت آیت الله ملکوتی و با شرکت انبوه نمازگزاران در محل استادیوم ورزشی تختی برگزار شد. پیش از خطبه ها موسوی تبریزی دادستان کل کشور طی سخنانی از اختلاف شدید میان بنی صدر و رجوی خبر داد.

دادستان کل انقلاب پیروزی های اخیر رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ را تبریک گفت و سپس از شکست طرح فهد به عنوان پیروزی بزرگ مسلمین یاد کرد و همه این پیروزی ها را از نعمات خداوندی توصیف نمود.

وی ضمن برشمردن نعمات الهی از خوار شدن و فرار بنی صدر یاد کرد و سپس در باره منافقین گفت: قوی ترین دولت های جهان به هنگام مواجه شدن با هزاران تروریست و قاتل و تخریب کننده خودشان را گم می کنند ولی به حول و قوه الهی امروز نه تنها اکثر و بلکه قریب به اتفاق مزدوران و مخربین دستگیر و مجازات شده اند و یا در زندان ها هستند بلکه بنا به اطلاعات رسیده در داخل خودشان نیز حتی در رده های بالای سازمانی اختلافات زیادی بروز کرده و آن ها به جان هم افتاده اند و اکثرا موضع غلطشان را قبول ندارند.

موسوی تبریزی همچنین اعلام کرد که بر اساس گزارش های دقیق میان بنی صدر و رجوی اختلافات شدیدی بروز کرده و این یکی می گوید تو کار را به این جا کشانده ای و آن دیگری می گوید که تو کرده ای!

وی افزود: خبرنگاری که اخیرا با این دو نفر در خارج مصاحبه کرده است می نویسد اگر آن ها در روزهای اول دم از بازگشت به ایران می زدند امروز دیگر از رفتن به ایران چیزی به زبان نمی آورند.

موسوی تبریزی اضافه کرد: روحیه منافقین به قدری ضعیف شده که اخیرا دستور اکید و قوی سازمانی صادر کرده و از اعضا و هواداران خواسته اند در صورت دیدن پاسداران حتی از دور با قرص سیانور خودکشی کنند.(۳)

با حکم امام نخست وزیر مسئول بنیاد مستضعفان شد


امام خمینی رهبر انقلاب دیروز طی حکمی میرحسین موسوی نخست وزیر را به سمت مسئول جدید بنیاد مستضعفان منصوب کردند.(۴)

پی نوشت:


۱ - جمهوری اسلامی، ۱۴ آذر ۱۳۶۰، صفحه ۱۰

۲ - کیهان، ۱۴ آذر ۱۳۶۰، صفحه ۱۶

۳ - اطلاعات، ۱۴ آذر ۱۳۶۰، صفحه ۴

۴- کیهان ، ۱۴ آذر ۱۳۶۰ ، صفحه ۱۴