اتهام تروریستی کانادا به سردار سلیمانی!

به گزارش افکارنیوز، سردار " محمد اسماعیل کوثری " رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی درباره لفاظی‌ها و اظهارات سخیف وزیر امور خارجه کانادا اظهار داشت: این‌ها خود نمی‌دانند چه کاری انجام می‌دهند و کانادا که خود از ائتلاف ۴۰ کشور بوده چگونه به سردار سلیمانی اتهام تروریست می‌زند و خود نشان از حساب نشده بودن این اظهارات است.

وی افزود: مستکبرین خود نمی‌دانند که چه می‌خواهند و چه می‌گویند و در جریان پیچیدگی‌های منطقه نیستند و وزیر خارجه کانادا نمی‌تواند درباره سردار سلیمانی اظهار نظر کند و فقط ملت‌ها می‌توانند درباره ایشان قضاوت کنند و می‌بینیم که فرمانده سپاه قدس به خوبی در برابر تروریسم ایستادگی کرده است.

رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اظهارات سیاست‌مدارانی که ادعای اداره دنیا را دارند، اضافه کرد: این‌ها کشور خود را هم نمی‌توانند اداره کنند.

سردار کوثری در پایان خاطرنشان کرد: اگر واقعاً ائتلاف به اصطلاح ضدداعش قصد مبارزه با داعش را دارد، آمریکا، کانادا، عربستان و رژیم صهیونیستی از داعش حمایت نکنند و نیازی به تشکیل ائتلاف نیست و داعش با حمایت غربیها رشد کرده و حال کانادا به سردار سلیمانی اتهام میزند که اصلاً قابل قبول نیست.