نظر حاج قاسم درباره راهپیمایی اربعین

به گزارش افکارنیوز، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در چهاردهمین یادواره سرداران و ۲۷ شهید پایگاه مالک اشتر و ۶ شهید گمنام شهرستان رابر، اظهار داشت: زمانی عده ای می پرسیدند نتیجه راه امام حسین علیه السلام و شهدا چه خواهد بود و چه میزان حقیقت آن برای انسان مشخص می شود.

وی بیان کرد: اما اگر به انتهای آن راه یک نگاهی بیاندازیم، متوجه می شویم که به دو دلیل نباید نسبت به آنچه در صحنه انقلاب رخ می دهد تردید کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تشریح کرد: اولین دلیل رهبری انقلاب چه در زمان با برکت امام رضوان الله تعالی علیه و چه در زمان امروز در محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

فرمانده سپاه قدس در تشریح دومین دلیل ابراز داشت: امروز نتیجه عینی خون شهیدان و رهبری ولایت فقیه را می بینیم.

وی اضافه کرد: سی و چندسال از انقلاب و بیش از دو دهه از پایان جنگ می گذرد و تا به امروز لحظه ای از دشمنی دشمنان کاسته نشده است وهر چه توانستند در ابعاد گوناگون علیه کشور و انقلاب انجام دادند.

سلیمانی تصریح کرد: دشمنان لشکر ها و سازمان هایی علیه این نظام بسیج کردند ولی امروز ببینید لشکریان صدام کجا هستند و عراق کجاست.

وی افزود: امروز شما در اربعین بزرگترین رژه قدرت اسلام و تشیّع را در عراق می بینید.

فرمانده سپاه قدس بیان داشت: زمانی که مرزهای ایران اسلامی باز می شود یک میلیون و سیصد هزار نفر وارد عراق شدند و یک حس برادری میان مسلمانان شکل می گیرد.

سردار سلیمانی گفت: این عراق امروز در کنار انقلاب اسلامی و در کنار رهبری انقلاب اسلامی قرار گرفته است و این بزرگترین نتیجه ای است که انسان می تواند از حقیقت راه با برکت شهیدان ما حس کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز حقیقت راه شهدا و امام حسین(ع) را می توانید در فلسطین، لبنان و هر کجای دنیا که نگاه کنید، ببینید.

وی افزود: امروز همین آثار با برکت خون های شهیدان ما نشان از حقانیت و روشنی این راه دارد.

سلیمانی تاکید کرد: هر روزی که از زمان شهادت آنها می گذرد، چهره، یاد و تأثیر شهدا بر جامعه ما بیشتر می شود و حضور آنها در نزد مردم ما احترام خاصی دارد و این نشانه حقیقت انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: راه شهیدان و راه امام ما یک راه پاینده و زنده است و هر روز بر رهروان این راه افزوده می شود.

سردار سلیمانی گفت: واقعاً خوش به حال مادران، پدران، فرزندان و همسران شهید که مفتخر به نشانی از وابستگی به شهدا هستند.

وی اعلام کرد: برای خانواده معظم شهیدان ما و همه کسانی که به این معانی عظیم توجه دارند، همین اربعین کافی است.