انتشار مطالب اختلاف برانگیز محکوم است

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در واکنش به انتشار یادداشت وقیحانه سایت خبرآنلاین که خط ضدانقلابی تقابل رئیس‌جمهور با سپاه را مطرح کرده اظهارداشت: ‌ انتشار چنین مطالبی را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه در کنار دولت‌های گذشته و دولت یازدهم قرار داشته، تصریح‌کرد: باید جلوی انتشار مطالبی که به دروغ موجب حاشیه‌سازی می‌شود را گرفت.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری همچنین تأکید کرد: قانون وظایف سپاه و ریاست‌جمهوری را مشخص کرده و آنها همواره در این مسیر قانون حرکت کرده‌اند.

سایت خبرآنلاین وابسته به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، امروز با انتشار مطلبی توهین آمیز و اختلاف برانگیز، تلاش کرد تا خط ضدانقلابی تقابل رئیس جمهور با سپاه را مجدداً احیا کند. در یادداشت سایت خبرآنلاین با عنوان رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان در کلام رئیس جمهوربه سبک رسانه های ضدانقلاب، اتهامات سخیفی که بارها توسط امثال نوری زاده و سازگارا علیه رزمندگان جان برکف و ایثارگر سپاه و بسیج مطرح گردیده، بازسازی و بازخوانی شده است.