آقای توکلی! این اخلاق است؟!

به گزارش افکارنیوز، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۶۹ قانون اساسی گفت: آقای مطهری در همین مجلس فحش رکیکی به من داده‌اند که متأسفانه هم از صورت مذاکرات حذف شده و هم پخش نشده است.

کوچک‌زاده خواستار این شد که اظهارات مطهری پیرامون وی در متن مذاکرات آورده شود.

نماینده تهران در ادامه خاطرنشان کرد: امروز حیثیت مجلس را کسانی که آرزوی تکیه زدن بر این صندلی را دارند، بردند، آنها با نوشتن حرف‌های بی‌ربط در سایت‌ها و رسانه‌هایشان این اقدام را انجام دادند.

وی با اشاره به حوادثروز یکشنبه هفته جاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من خواستار این هستم که فیلم آن روز را پخش کنید تا مشخص شود آقای مطهری چه کرد و دوستان دلسوز برای انقلاب چه کردند؟

کوچک‌زاده یادآور شد:من در آن روز(اشاره به جلسه یکشنبه مجلس) در بیمارستان بالای سر مادرم بودم، اما سایت فردی که در مجلس نیز حضور دارد، یعنی آقای توکلی، نقاشی منتشر کرد که طی آن من، آقای مطهری را پایین کشیدم، آقای توکلی! این اخلاق است؟ آقای توکلی! مگر رهبر انقلاب ما را به پرهیز از بی‌اخلاقی دعوت نکردند؟

نماینده تهران در پایان اخطار خود تصریح کرد: اقداماتی که من آنها را بیان کردم اصلا درست نیست، به همین دلیل من درخواست دارم فیلم و متن اظهارات فحاشی آقای مطهری در متن مذاکرات آورده شود.