ماجرای وساطت ابوترابی‌فرد درباره سؤال رسایی از علوی درباره شنود دفتر مطهری

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انصراف از طرح سؤال خود از وزیر اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته یکی از سران فتنه بعد از موضوع شنود دفتر مطهری ادعای کذبی را مطرح کرده بود که چرا در کشور شنود غیرقانونی صورت می‌گیرد که در این زمینه بنده سؤالی را از وزیر اطلاعات مطرح کردم که آیا این ادعا صحت دارد یا نه؟

وی افزود: پیرو طرح این سؤال، وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جضور یافت و به صورت کلی اعلام کرد که تمام فعالیت‌های وزارت اطلاعات در زمینه شنود قانونی است و هیچ اقدام غیرقانونی صورت نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بر همین اساس یادآور شد: در این خصوص آقای ابوترابی‌فرد هم در دفتر خود با حضور بنده و وزارت اطلاعات، جلسه‌ای تشکیل داد و وزارت اطلاعات توضیحات تکمیل‌تری در این باره ابراز کرد و در نهایت نایب رئیس مجلس واسطه شد تا به این میزان پیگیری موضوع اکتفا شود.

رسایی ادامه داد: از طرفی بنده سؤالی هم از وزیر اقتصاد درباره سقوط ارزش سهام مردم در بورس و نحوه تعیین شاخص و دلایل عدم تحقق وعده‌های دولت برای حمایت از بورس و بازار سرمایه داشتم که طبق نوبت حدود ۲ ماه دیگر نوبت این سؤال می‌شود.

وی تأکید کرد: وضعیت بازار سرمایه واقعاً اسفبار است به طوری که سرمایه مردم در این یکسال نصف و حتی کمتر شده است، برای همین و با توجه به اهمیت رسیدگی به وضعیت اسفبار بازار سرمایه، نسبت به سؤال از وزیر اطلاعات انصراف دادم تا نوبت آن به سؤالم از وزیر اقتصاد که درباره وضعیت بورس است اختصاص یابد.

رسایی درباره زمان طرح سؤالش درباره سقوط بورس متذکر شد: انشاءالله بعد از هفته تعطیلی مجلس این سؤال در صحن علنی خانه ملت مطرح میشود.