با سخنرانی خزعلی در همایش مخالفت کردم

به گزارش افکارنیوز، برگزاری همایش اصلاح طلبان در روز پنج شنبه گذشته با حاشیه های متعددی مواجه بود که از آن جمله می توان به ادعاهای برخی رسانه های اصلاح طلب مبنی بر ورود خودسرانه ی مهدی خزعلی به این همایش و همچنین نشستن وی بر روی صندلی مهمان ویژه اشاره کرد.

در همین ارتباط رحمان قلی زاده دبیر اجرایی همایش در گفتگو با خبرنگار فرجام درباره ادعای برخی رسانه ها مبنی بر ناخوانده بودن مهدی خزعلی در همایش اصلاح طلبان گفت: برای مهمانان این همایش کارت هایی را بین تشکل های اصلاح طلب توزیع کردیم که کسی حق ورود به همایش را بدون کارت نداشت؛ حتی موسوی لاری!

وی افزود: ما بین هر گروه ۲۷ کارت توزیع کردیم و امضا گرفتیم و اگر آن تشکل به ایشان کارت داده حتما اسم وی را نوشته و بعید به نظر می رسد مهمان ناخوانده باشد.

قلی زاده در ادامه در پاسخ به ادعای مهدی خزعلی مبنی بر اینکه برای مصلحت نظام در همایش اصلاح طلبان سخنرانی نکرده است، تأکید کرد: سخنرانان قبل از برگزاری همایش مشخص شده بودند و اگر وی مایل به سخنرانی در جمع اصلاح طلبان بود باید قبل از برگزاری این همایش با بنده به عنوان دبیر اجرایی هماهنگ می کردند تا نام وی را به شورای تأمین می دادم.

وی با اشاره به اینکه حتی از آمدن خزعلی در همایش هم اطلاعی نداشتیم چه برسد به سخنرانی وی، افزود: خزعلی در روز همایش و در لابلای برنامه ها چندین یادداشت نوشت و به بنده داد که در این یادداشت ها خواهان سخنرانی حتی برای مدتی کوتاه شد؛ ولی بنده در کل مخالفت کردم؛ چون از قبل هماهنگ نشده بود.

دبیر اجرایی همایش با رد ادعاهای رسانه ها مبنی بر اعتراض صادق خرازی به بی نظمی موجود در همایش و نشستن در جایگاه خبرنگاران گفت: بنده چنین چیزی را مشاهده نکردم؛ وگرنه حتما برایشان جایگاه ویژه ای را در نظر می گرفتم؛ شاید در زمان رفتن آقای عارف که مراسم با بی نظمی هایی مواجه بود، آمدند که به دلیل ازدحام کسی متوجه حضور ایشان نشدند.