به گزارش افکارنیوز، صحبت‌های یک کارشناس مربوط به مسائل گروههای تندرو در شبکه فاکس نیوز آمریکا، باعثتمسخر وی و واکنش‌های زیادی در شبکه اجتماعی شده است.

«استیو امرسون» که خود را کارشناس اسلام افراطی می‌نامد، در این برنامه تلویزیونی می‌گوید: در انگلیس یک شهر وجود دارد که غیر مسلمانان حق ورود به آن را ندارند، اسم آن شهر بیرمنگام است، حتی اوضاع بدتر از این است و در این شهر پلیس‌های زنی وجود دارد که هر کسی را که حجاب ندارد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد!

برنامه شبکه فاکس نیوز که درباره حوادثپاریس، صحبت می‌کرد، موضوع را به نفوذ آرام مسلمانان در جامعه اروپا کشاند و در ادامه از مناطقی گفت که به یک منطقه اسلامی تبدیل شده‌اند و غیر مسلمانان نمی‌توانند به آن مناطق وارد شوند و کارشناس برنامه نیز شهر بیرمنگام را مثال زد.

این در حالی است که بیرمنگام طبق آمار سال ۲۰۱۱ یک میلیون جمعیت دارد که فقط ۲۰ درصد آن مسلمان هستند.

امرسون، در ادامه از مناطقی صحبت کرد که توسط کشورهای اروپایی به عنوان مناطقی نشانه‌گذاری شده است که غیر مسلمانان نمی‌توانند وارد آن شوند ولی مسئولان اروپایی نمی‌توانند کاری در این مورد انجام دهند.

شبکه فاکس نیوز نیز در ادامه برنامه غیر حرفه‌ای خود، تصویر یک زن را نشان داد که اسلحه در دست و پوشیه بر صورت داشت و مجری برنامه گفت که این زن در راستای اجرای نقشه‌های تروریستی در انگلیس کار می‌کند.

صحبت‌هایی که تماما دروغ و در راستای اسلام هراسی واضح گفته می‌شود که البته باعثتمسخر کاربران شبکه های اجتماعی در انگلیس شده است، به طوری که در توئیتر هشتگ #Foxnewsfacts(حقایق فاکس نیوز) در پرداختن به برنامه سراسر دروغ فاکس نیوز ایجاد شده است.

در ادامه به واکنش کابران شبکه تویتر می‌پردازیم:


یکی از کاربران با الصاق تصویر ملکه انگلیس در حالی که روسری بر سر دارد نوشته است: ملکه انگلیس مجبور شده است تا به دلیل قوانین اسلامی در انگلیس حجاب بر سر کند!.



یکی از کاربران با الصاق تصویر ملکه انگلیس در حالی که روسری بر سر دارد نوشته است: ملکه انگلیس مجبور شده است تا به دلیل قوانین اسلامی در انگلیس حجاب بر سر کند!.


حتی ساختمان‌ها در انگلیس نیز مجبور به پوشیدن حجاب شده‌اند!!


ملکه انگلیس پس از اسلام آوردن روزانه کافران را گردن می‌زند!


به «بیرمنگام» خواهر خوانده «فلوجه» خوش آمدید!!!


ظرف مربا برای اینکه حلال شود، واجب است تا حجاب بر سر کند!