به گزارش افکارنیوز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی همچنین تصریح کرده است: می دانید عباس(ع) را چرا عباس می نامیدند؟ برای اینکه هرگز چهره خندان او را در مقابل دشمن ندیدند، همیشه عبوس بود در مقابل دشمن.

وی همچنین تأکید کرده است: سوال اینجاست که چرا وزیر امور خارجه باید با نماینده دولتی که دستش به خون مسلمانان آلوده است، صمیمانه در خیابان قدم بزند و زمانی که در کشور فرانسه چنین جسارتی به محضر رسول خدا و به یک و نیم میلیارد مسلمان انجام شده با وزیر خارجه‌اش سر یک میز بنشینند و لبخند بزنند؟



*در رابطه با دو اقدام اخیر محمدجواد ظریف؛ انتقادات فراوانی از وی بعمل آمده است.

این در حالی است که به نظر می رسد رئیس جمهور، سخنگوی دولت و شخص وزیر خارجه این انتقادات را قبول ندارند.

علی خرّم، از دیپلمات های سابق که چهره نزدیک به دولت نیز به‌شمار می رود درباره رفتارهای اخیر ظریف به خبرگزاری ایرنا گفته است «کسی که می خواهد درباره ظریف اظهار نظر کند باید ۳۵ سال سابقه کار دیپلماتیک داشته باشد»!

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت نیز در بخشی از پاسخ خود به نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در انتقاد از رفتارهای محمدجواد ظریف از این گفته است که «اگر اساتیدتان گفتند مذاکره در حال نشستن بلامانع است و در حال قدم ‌زدن نه، من در آن تامل می‌کنم»

گفتنیست روزنامه اعتماد روز چهارشنبه گذشته در مقدمه یک گفتوگوی کوتاه با ظریف اینطور نوشت که ظریف قدمهایش را در راه خدا و برای رسیدن به توافق نهایی برمیدارد