تمسخر منتقدان صفت رئیس‌جمهور اعتدالگرا نیست

به گزارش افکارنیوز، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در تذکری شفاهی در صحن علنی خطاب به رئیس‌ جمهور اظهار داشت: منتقدان را به تمسخر گرفتن و آنها را غیر عاقل تلقی کردن در شأن رئیس‌ جمهور اندیشمند و اعتدالگرا نیست.

وی خطاب به رئیس‌ جمهور افزود: از شما تعجب می‌کنم، خواهش می‌کنم وقتی عصبانی هستید، اظهارنظر نکنید! کسی به کلاه، کت و عینک آقای ظریف ایرادی نمی‌گیرد، بلکه به مشی این عزیزان انتقاد داریم که امروز نتیجه را در عرصه اقتصاد شاهد هستیم.

فیاضی با تأکید بر اینکه منتقدان عاقل هستند، در ادامه خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف خدمات شما قابل سپاسگزاری است و ما قدردانی می‌کنیم، اما زحمات شما شبانه‌روزی و آن طور که آقای رئیس‌ جمهور می‌گوید، نیست، چراکه دست کم ما اهالی نور شمار را هفته‌ای یکی دو روز در دهستان و جنگل لاویج مشاهده می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌ جمهور! بنگاه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند و انتظار ما از دولت حفظ وضع موجود اشتغال در کشور است.

نماینده نور خطاب به رئیس‌ جمهور گفت: طرح بسته حمایتی را با واگذاری اشتباه گرفته‌اید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: به داد مدارس دولتی برسید، آقای وزیر شما باید از شأن و شوکت معلمان دفاع کنید، چرا در هیأت دولت ساکتید؟

فیاضی همچنین از وزیر کشور خواست تا به تأمین امنیت مرزها اهتمام بیشتری بورزد.