قدم زدن با کری به معنی مشروعیت‌بخشی به اوباما و نتانیاهو است

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام مهدی طائب امشب در جشن انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد اظهار کرد: دشمن در عرصه جنگ نرم ابتدا ویدئو و ماهواره را وارد خانه‌ها کرد ولی بعد از آن وارد فضای چند رسانه‌ای یعنی نرم‌افزارهای تلفن‌های همراه شد.

وی افزود: برهنگی و فحشا بالاترین نوع تهاجم فرهنگی است که دشمن درصدد ترویج آن از طریق نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و ماهواره است و چیزی بالاتر از این ندارد که عرضه کند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه در عرصه جنگ سخت نیز دشمنان تکفیری‌ها را در کشورهای مختلف از جمله عراق فعال کرده‌‌اند گفت: قرار بود همین اتفاقاتی که توسط داعش و تکفیری‌ها در عراق رخ می‌دهد در خیابان‌های تهران باشد ولی ملت ایران در مقابل مستکبران ایستادند و فتنه را برچیدند.

وی ادامه داد: یا ما در نهایت پیروز خواهیم شد یا دشمنان و خط سومی وجود ندارد یعنی سرانجام یکی از ما باید پیروز میدان باشیم؛ بر همین اساس باید در مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و ظرفیت‌هایمان را فعال سازیم به عبارتی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

طائب با بیان اینکه امام راحل به عنوان یک مرجع تقلید و ولی فقیه رهبری انقلاب و نظام اسلامی را بر عهده گرفتند گفت: اتکا به راه و شیوه ایشان می‌تواند در همه مراحل از جمله در مذاکرات نجات‌بخش باشد.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: امام راحل در هنگام ورود به میهن اسلامی فرمودند می‌خواهیم نظام شاهنشاهی را سرنگون کنیم و جمهوری اسلامی را برپا سازیم که پس از آن بود شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در فریادهای مردم شنیده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب هم مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا نظام اسلامی به تثبیت برسد گفت: همان زمان‌ها مخالفت‌ها ابتدا توسط جبهه ملی و سپس توسط مجاهدین و دیگران شروع شد و می‌گفتند معنای جمهوری اسلامی چیست.

طائب با بیان اینکه امام راحل از علما خواستند جمهوری اسلامی را برای ملت تبیین کنند خاطرنشان کرد: برخی می‌گفتند جمهوری دموکراتیک یا جمهوری خلق اسلامی را به رأی بگذاریم ولی ایشان فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش.

رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: اگر آسمان به زمین بیاید مردم از خط امام و رهبری عقب نخواهند نشست و منحرف نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی آن زمان از مردم نظرخواهی می‌کردند و می‌گفتند اگر به جمهوری اسلامی رأی می‌دهید آیا معنای آن را می‌دانید یا خیر گفت: هدف از آنها این بود که معنای این واژه را لوثکنند ولی ملت ما آگاه بودند و عنوان می‌کردند به جمهوری اسلامی رأی خواهیم داد و بروید معنای آن را از امام خمینی(ره) بپرسید زیرا او عالم ماست و بعضی هم زرنگ‌تر بودند و می‌گفتند به جمهوری اسلامی امام خمینی رأی می‌دهیم.

طائب رأی مثبت مردم ایران به جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: ۹۸.۲ درصد مردم ایران به این نظام رأی داده‌اند و این معجزه از برچیده شدن نظام سلطنتی هم بزرگ‌تر بود.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه سپردن این پرچم به دست امام زمان(عج) هدف سوم امام بعد از تثبیت نظام بود عنوان کرد: برای این امر باید دو کار انجام دهیم؛ نخست اینکه باید زمینه را برای قیام جهان مهدی موعود(عج) آماده سازیم و دیگر اینکه همواره آماده برای این مسیر باشیم و نیرو تربیت کنیم.

وی گفت: باید از خود بپرسیم وقتی امام عصر(عج) قیام کنند بر کجا و چگونه حکومت خواهند کرد؛ گستره حکومت ایشان تمام جهان است و فرصت تربیت نیرو هم نخواهند داشت زیرا بلافاصله پس از ظهور، قیام خود را آغاز خواهد کرد.

طائب با بیان اینکه جمهوری اسلامی کلاس تربیت نیرو برای امام عصر(عج) به شمار می‌رود افزود: اگر نظام اسلامی وجود نداشت رویش و ریزش نداشتیم؛ گروهی در این بین پیدا می‌شوند مانند سردار الله دادی که در قنیطره جان خود را فدا می‌کند و گروهی هم هستند که اختلاس سه هزار میلیاردی می‌کنند یا می‌گویند باید قدرت کدخدا را بپذیریم.

رئیس قرارگاه عمار عنوان کرد: امام زمان(عج) به جهانیان اعلام می‌کند من برای انتقام جدم آمده‌ام و در آن شرایط، شیاطین انس و قدرتمندان عالم بیکار نمی‌نشینند و برای مبارزه با ایشان بر می‌خیزند؛ آمریکا خود اعلام کرده است در عراق و افغانستان اعتراف کرد مناطقی را بیهوده بمباران کرده و بعد از آن هم اظهار داشتند برایمان اهمیت ندارد به همین دلیل برای مقابله نهایی با حق نیز آماده‌ است و بمب‌های هسته‌ای خود را بر روی کعبه، یعنی محل ظهور امام عصر(عج) تنظیم کرده است.

وی ادامه داد: در روایت است که سلاح‌های دشمنان در هنگام ظهور از کار می‌افتد ولی آیا این امر به معجزه رخ می‌دهد؟ باید گفت توسط نیروها و جانفشانان اسلام ناب است که این کار صورت می‌گیرد و برای این کار باید رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کرد همانطور که امام راحل بارها این مسئله را بیان فرمود.

طائب با بیان اینکه تداوم جمهوری اسلامی، نظریه انقلاب را تایید می‌کند گفت: امروز لابی صهیونیستی است که آمریکا و دیگر کشورهای غربی را زیر سلطه خود دارد بنابراین زدن این رژیم منحوس باید در اولویت باشد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به باطن جریان اصلاحات و رفتار آنها در فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: در دیداری که سید حسن نصرالله با خاتمی داشت، رئیس جمهور وقت ایران به او گفته بود دوران مقاومت تمام شده و بروید با صهیونیست‌ها مذاکره کنید ولی بزرگان به نصرالله گفته بودند کار خود را بکنید.

وی افزود: جریان اصلاحات در فتنه ۸۸ در یکی از خبیث‌ترین شعارها خود را نشان داد، همان شعاری که می‌گفت «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» و دلیل این امر آن بود که حزب‌الله و مقاومت چنگ بر گلوی صهیونیست‌ها انداخته و به تدریج می‌خواهد این رژیم را نابود کند؛ رژیمی که نامش لرزه بر اندام عرب‌ها می‌انداخت چند روز پیش چند نفر را در قنیطره به شهادت رساند و پاسخی در همان ابعاد گرفت البته بیشتر از آن چون شش نفر در جریان حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند ولی ۱۷ نفر از صهیونیست‌ها به ازای آن کشته شدند و یک نفر هم ناپدید شد.

طائب با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر دست از پا خطا کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد عنوان کرد: قبل از اینکه موشکی از سوی صهیونیست‌ها به ایران برسد خودش نابود خواهد شد.

رئیس قرارگاه عمار گفت: امروز آخرین مدل نیروی نظامی دشمن به میدان آمده است؛ تکفیری‌ها همان نیروها هستند که در مقابله با اسلام ناب پا به عرصه گذاشته‌اند.

وی با اشاره به سخنان کسینجر مبنی بر ایجاد جنگ میان شیعه و سنی به عنوان آخرین راه مبارزه با اسلام خاطرنشان کرد: البته باید بدانیم که فقه شیعه، سنی کش نیست و فقه اهل سنت هم نمی‌گوید شیعیان را بکشید؛ گفته شده به بزرگان و مقدسات یکدیگر کاری نداشته باشید ولی در این بین وهابی، شیعه‌کش است و عقاید شیعیان یعنی توسل و زیارت را شرک می‌داند.

طائب با بیان اینکه طلاب اهل سنت از تمام دنیا جمع‌آوری شدند و در عربستان به آنها درس وهابیت داده شد گفت: سپس به این افراد پول کافی دادند تا مدارس علمیه در مناطق مختلف احداثکنند و وهابی‌سازی را ترویج کنند و در نهایت وهابی شیعه‌کش انتحاری تربیت شود تا علیه ایران وارد کار شوند.

رئیس قرارگاه عمار سوریه را نخستین کارزار شیعه‌کش‌ها دانست و تصریح کرد: در این کشور اما بسیج مردمی شکل گرفت و تکفیری‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند به همین دلیل داعش و دیگر گروه‌های تکفیری وارد عراق شدند تا به ایران هم نزدیک‌تر باشند، تشکیل نیروی مردمی و بسیج در عراق هم سبب شکست نقشه‌های دشمنان شد و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند عراق را ائتلاف نجات نداد بلکه بسیج مردمی و مقاومت بود که این کار را انجام داد.

وی افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با احمد جبرائیل گفت جوانان ما آزادی قدس را خواهند دید به همین دلیل جبهه مقاومت باید در کرانه باختری تشکیل شود.

طائب با بیان اینکه دشمن درصدد است ما را با پای خودمان از این قطار پیشرفت پیاده کند گفت: برخی در این میان برخاستند و گفتند خسته شده‌ایم و ما هم می‌گوییم اگر خسته شده‌اید شما رها کنید؛ گاهی مذاکره یک تاکتیک است پس می‌توان آن را ادامه داد ولی گاهی طوری سخن می‌گویند که گویی مذاکره به یک اصل تبدیل شده است؛ مذاکره نباید به کار حرام برسد، با آقای کری قدم زدن حرام است زیرا شما نماینده جمهوری اسلامی هستید و وقتی با او قدم می‌زنید به معنای آن است که او را قابل اعتماد و مذاکره می‌دانید؛ در اتاق در بسته مذاکره کردن فسادی ندارد ولی با او قدم زدن مشروعیت‌بخشی به وزیر امور خارجه آمریکاست و این حرام است زیرا وقتی او مشروعیت یافت یعنی اوباما و نتانیاهو مشروعیت یافته‌اند.

رئیس قرارگاه عمار اضافه کرد: کسی با شما دعوا ندارد که عصبانی می‌شوید، ما شما را متدین می‌دانیم و نماینده جمهوری اسلامی هستید و اگر هم انتقادی می‌شود به آن دلیل است که حرامی در مسیر رخ ندهد و مذاکرات منحرف نشود وگرنه ملت ما گوش به فرمان رهبری هستند و برای زمینه‌سازی ظهور گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: برای توجیه و مذاکره راه‌های دیگری هم هست، کربلا و عاشورا را خراب نکنید؛ عالمیان امام خمینی(ره) را به مبارزه با آمریکا می‌شناسند حال بر سر آرامگاه او نمی‌توان گفت امام کسی بود که در موقع‌اش صلح کرد، امام خود از این قضیه به نوشیدن جام زهر یاد کرده‌اند و واسطه‌ها بودند که کم آورده بودند؛ مردم ما حواسشان جمع است و جریانات را می‌فهمند.

طائب با بیان اینکه ابزارهای امید همواره با عنایات الهی در اختیار ما قرار می‌گیرند گفت: چه کسی فکر می‌کرد روزی وقایع یمن به این شکل پیش برود؛ آیا کسی تصور می‌کرد روزی روسیه، این ابرقدرت جهانی تحریم شود؟ فرصتی که امروز در اختیار ما گرفته، شکستن استخوان‌بندی استکبار است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی خاطرنشان کرد: امام راحل فرموده بودند ولایت فقیه استمرار انبیای الهی است و ولی فقیه نیز کار ولی فقیه قبلی را ادامه می‌دهد؛ روزی امام خمینی(ره) به گورباچف نامه نوشت و اضمحلال کمونیسم را هشدار داد و امروز هم رهبر معظم انقلاب برای شناخت اسلام ناب به جوانان اروپایی و آمریکایی نامه می‌نویسد و شکستن بال دوم دنیای مادی یعنی امپریالیسم هم توسط ایشان گوشزد می‌شود؛ زمان شکستن بال دوم قدرت مادی یا همان غرب فرا رسیده است.

وی افزود: یقین بدانید برای رسیدن به هدف نهایی، فرصت‌های بهتری برای ما فراهم می‌شود؛ رهبران الهی می‌دانند چه باید بکنند و می‌دانند چه می‌کنند و راه به خطا نخواهند رفت.

طائب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدا گفته بودند به مذاکرات خوشبین نیستند گفت: آیا تاکنون چیزی در مذاکرات به دست آوردهاید؟ کاری نداریم که چه از دست دادهاید ولی آیا چیزی به دست آمده است؟