نامه هزاران نفر از طلاب و اساتید حوزه به روحانی

به گزارش افکارنیوز، هزاران نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور روحانی نوشتند: «چه شده است که امروز بعضی به نام عقلانیت و اعتدال؛ با نام پرهیز از جنجال و دردسر می‌خواهند از مبانی انقلاب کم بگذارند!»

متن مشروح این نامه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ(البقره / ۱۲۰)

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم دولت تدبیر و امید

امروز نقش و تاثیر عملکرد انقلاب اسلامی و جهت دهی افکار جهانی به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی بر کسی پوشیده نیست و وعده تشکیل نهضت جهانی مستضعفین توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) امروز دیگر به واقعیت تبدیل شده است.

صدای انقلاب اسلامی ایران امروز بر تمامی جهان طنین انداز شده و بیداری اسلامی در جهان روند رو به رشدی را در پیش گرفته و فتح الفتوح اسلامی ارکان ظلم را به تزلزل انداخته است.

جناب آقای روحانی

سی و ششمین برگ تاریخ انقلاب اسلامی با پیامی قرین گشت که آخرین ضربه کاری خود را به مکاتب پوشالین لیبرال‌های غربی روا داشت و صدای فروریختن استخوان‌های لیبرال در عالم هویدا گشت.

اما در این شرایط چه وقاحت بار است عملکرد عده‌ای غرب‌زده در کرانه این فرو ریختگی!

چه تاسف برانگیز است عدم فهم گفتمان اسلام ناب آن هم توسط بعضی از مسوولین غرب گرا!

چه تامل برانگیز است جریان اسلام نمای لیبرال مسلک و توسعه گرا که با عملکردهای نابجای خود سعی در نهادینه سازی فرهنگ پوشالین لیبرالی دارند!

جناب حجت الاسلام روحانی

مگر از آغازین روزهای طلبگی زمزمه لب‌های هر طلبه علوم دینی «علینا انفسنا» نیست؟

چه شده است که همراهی و همکاری همه جانبه دولت از یک طرف و افسار گسیختگی بیشتر سردمداران غرب از سوی دیگر سکانداران مذاکره را هنوز به این باور نرسانده است که تنها راه استحکام و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران اتکا به خود و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

شما به عنوان یک حقوقدان چگونه حاضرید در برهه‌ای که تمام مسلمین علیه دستگاه دیپلماسی غرب در توهین به پیامبر اسلام(ص) به خروش آمده‌اند؛ مسوول سیاست خارجه شما دقیقاً با حضور خود در لانه فساد و قدم زدن با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نه تنها انزجار خود را اعلام نمی‌کند بلکه گویی مهر تاییدی بر این اقدامات می‌نهند و چه دردناک است حمایت شما از عملکرد فراتر از نابجای آنها و خلاف حکمت، عزت و مصلحت نظام.

شما به عنوان یک سیاستمدار اسلام شناس چه تقارنی بین کارکردهای وزارت ارشاد با مبانی اصیل اسلامی می بینید؟!

کدامین اسلام اشاعه موسیقی و خوانندگی زنان را جزء جهادی ترین ارزش های فرهنگی می داند؟!

کدامین اسلام نشر و ترویج افکار انحرافی و غرب باور را به عنوان سیاست‌های فرهنگی اصیل، روا

می داند؟!

کدامین اسلام ترویج و راه اندازی شبکه های مختلف اجتماعی را بدون در نظر گرفتن مفاسد جبران ناپذیر آن بر نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی مصداق توسعه و تعامل با دنیا می داند؟!

آقای دکتر روحانی

چه شده است که امروز بعضی به نام عقلانیت و اعتدال؛ با نام پرهیز از جنجال و دردسر می خواهنداز مبانی انقلاب کم بگذارند!

چه شده است که گفتمان اسلام امریکایی گریبانگیر مسوولین ما شده است!

اما آن مسوولین بدانند که تابع حضرت امام خمینی(ره) هستیم که فرمود:

اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند و اگر زنده زنده در شعله‌های آتش ما را بسوزانند. اگر زن و فرزند و هستیمان را در جلوی چشممان به غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد. والعاقبة للمتقین…

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم