به گزارشافکارنیوز،با وجود اینکه گرد و غبار شدید از صبح امروز هوای اغلب شهرهای استان خوزستان را تحت تاثیر خود قرار داده و دید افقی به کمترین میزان خود رسیده به گونه ای که تنفس در چنین هوایی بسیار سخت و مشکل است ولی مردم خوزستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند هیچ مشکل و مانعی نمی تواند آنها را از آرمانهای بزرگ خود که همان وفاداری به انقلاب اسلامی، اندیشه های بزرگ امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری دور سازد.

مردم اهواز راهپیمایی خود را میدان بسیج مستضعفین به سمت مصلای مهدیه اهواز در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمانهای معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

همچنین مردم اهواز با سردادن شعارهایی در حمایت از قدس و فلسطین، رنگ مقاومت اسلامی را به خیابانهای این شهر آوردند تا ثابت کنند در سالهای بعد از انقلاب این مردم همواره پای اعتقادات و ایمان خود به آرمانهای انقلاب و آموزه های امام خمینی(ره) در دفاع از مسلمانان در هر جای دنیا ایستاده اند.

از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کرده اند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده اند. حضور مسئولان استان خوزستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می رود.

همچنین روحانیون اهواز نیز در کنار مردم در حال سردادن شعار علیه دشمنان نظام هستند. جوانان نیز مثل همیشه حضوری باشکوه در این راهپیمایی دارند و با حرارات خاصی در حال سردادن شعارهایی در حمایت از کشور و علیه دشمنان این نظام و این کشور هستند.

حضور جوانان و نوجوانان اهوازی بر شور و شعف راهپیمایی روز ۲۲ بهمن این کلانشهر افزوده بود به طوریکه بیشتر جمعیت شرکت کننده را کسانی تشکیل می دادند که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنیا نیامده بودند.

عبور راهپیمایان اهوازی از روی پل سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی(پل چهارم) که بر روی رودخانه کارون است جلوه ای ویژه به روز ۲۲ بهمن امسال داد.

راهپیمایان اهوازی همچنین با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و انرژی هستهای حق مسلم ماست؛ خشم و انزجار خود را از مستکبران جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل ابراز کردند.