دخالت نکنید تا عدالت درباره آقازاده برقرار شود

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی درباره فشارهایی که به قوه قضائیه در پرونده مهدی هاشمی وارد می‌شود، گفت: به این پرونده همانند دیگر پرونده‌های قوه قضائیه رسیدگی شده و در نهایت حکم نهایی براساس شواهد پرونده صادر خواهد شد و امید است فرد متهم متناسب با جرائمی که انجام داده به سزای اعمال خود برسد.

وی در خصوص فشار‌ها و حواشی که توسط خانواده هاشمی ایجاد شده است، تاکید کرد: قوه قضائیه با صدور حکم عادلانه بر تمام شائبه‌ها پاسخ خواهد داد، زیرا یک حکم عادلانه می‌تواند یک نقطه طلایی نزد افکارعمومی باشد. اگر قاضی پرونده بخواهد زیر فشار و جوسازی نزدیکان متهم قرار بگیرد و در حکم خود تغییر ایجاد کند باید گفت که این قاضی دیگر قاضی نیست.
عضو کمیسیون امنیتملی و سیاستخارجی مجلس با بیان اینکه آقای هاشمی به عنوان یکی از مسئولان نظام در جایگاه خود محترم است، اظهار داشت: در نگاه قانون فرقی نمیکند چه کسی در جایگاه متهم قرار گرفته، خواه پسر مسئول باشد یا انسانی که نزد افکارعمومی ناشناس است، اما تفاوت اینجاست که در محکمه نسبتهای فامیلی و وابستگی به افراد پرنفوذ کشور دلیل نمیشود که در پرونده فرد متهم تخفیفی قائل شوند. از همین رو باید گفت بزرگترین کمک آقای هاشمی این است که بدون دخالت اجازه دهد روند بررسی و صدور حکم مهدی هاشمی مسیر عادی خود را طی کند و حکمی عادلانه صادر شود.