دیدار سرافراز با مراجع عظام تقلید

به گزارش افکارنیوز، محمد سرافراز صبح امروز به قم سفر کرده است و با تنی چند از مراجع عظام تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد. در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، سرافراز گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی ریاست سازمان صدا و سیما را ارائه کرد و به سؤالات آیت‌الله مکارم شیرازی پاسخ گفت.
آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار بر توجه بیشتر صدا و سیما به مسائل فرهنگی و تحکیم خانواده تأکید کرد.
دیدار دیگر سرافراز با آیت‌الله نوری همدانی بود که این دیدار نیز بدون حضور خبرنگاران و تنها با حضور گزارشگران صدا و سیما برگزار شد. رئیس سازمان صدا و سیما در این دیدار نیز گزارشی از عملکرد خود و تغییرات سازمان صدا و سیما ارائه کرد و آیت‌الله نوری همدانی نیز با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به فرهنگ دینی و اسلامی در سازمان صدا و سیما، خواستار توجه ویژه به معرفی شهدا و فرهنگ شهادت در رسانه ملی شد.
آیت‌الله جوادی آملی نیز پذیرای سرافراز در روز جمعه بود و توصیه‌هایی به رئیس صدا و سیما کرد. مقصد بعدی رئیس صدا و سیما و معاونان و هیئت همراه وی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود تا پشت درهای بسته، شنونده سخنان اعضای این تشکل حوزوی باشد.
برگزاری جلسه با مدیران رادیو معارف و صدا و سیمای مرکز قم و دیدار با آیتالله صافی گلپایگانی از دیگر برنامههای سرافراز در سفر امروز خود به قم است و احتمالاً با برخی دیگر از مراجع تقلید نیز دیدارهایی انجام میشود.