به گزارش جام نیوز، در حالی که به نظر می رسد محافل ضدانقلاب هنوز از تب عملیات موفقیت آمیز و غافلگیرکننده سپاه پاسداران در سرکوب گروهک تروریستی پژاک بیرون نیامده اند، سایت بالاترین ۲۰جولای (۲۹تیر) نوشت: شیرزاد کمانگر سخنگوی پژاک گفت که در اثر جنگ افروزی های اخیر جمهوری اسلامی تاکنون ١٧ تن از نیروهای سپاه پاسداران کشته شده اند[!].
بالاترین به نقل از سخنگوی این گروهک تروریستی افزود: «جمهوری اسلامی در صدد تسخیر کردستان عراق و ایجاد جنگ جدید برای نجات بن بست داخلی در ایران است، و در این حملات متحمل خسارات بسیار سنگینی شده است.»

این در حالی است که سخنگوی نیروهای پیشمرگ منطقه کردستان عراق گفت: ایران مرزهای عراق را نقض نکرده و تنها مناطق مرزی را گلوله باران کرده است.
بالاترین در ادامه به نقل از کمانگیر نوشت: «در درگیری های اخیر ٧ گریلا کشته و چهار تن نیز زخمی شده اند».
بالاترین پیش تر نیز مدعی شده بود که ۱۰۸ تن از سپاهیان در این درگیری کشته شده اند[!]. به نظر می رسد بالاترین با یک بار دروغ نتوانست تب خود را از موفقیت سپاهیان ایران فرونشاند و با تکرار ادعایش به خاطر این مصیبت بزرگ به خود دلداری می دهد.
این در حالی است که در جریان این درگیری ها فقط یکی از بسیجیان سپاه سردشت به نام رحمت دادوند به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

گفتنی است، انهدام بزرگ ترین مقر نیروهای ضدانقلاب و گروهک تروریستی پژاک در منطقه سردشت به دست نیروهای سپاه پاسداران، بازتاب خبری گسترده ای در رسانه های خارجی داشت که البته با شوک و بهت این رسانه ها همراه بود.
خبرگزاری شین هوا طی گزارشی با اشاره به درگیری نیروهای نظامی کشورمان با گروهک پژاک نوشت: در این درگیری عوامل گروهک تروریستی پژاک، مقادیر زیادی از ادوات خود شامل دوشکا و تیربار را رها کرده و پا به فرار گذاشته اند.
خبرگزاری فرانسه هم در گزارشی که به مصاحبه با شیرزاد کمانگر سخنگوی این گروهک پرداخته تصریح کرد که در درگیری میان سپاه پاسداران ایران و پژاک، در نهایت سپاه پاسداران به پیروزی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همچنین الجزیره گزارش داد که نیروهای سپاه توانسته اند مقر گروهک پژاک را متلاشی کنند.
در همین حال، صدای آمریکا نیز با اشاره به حمله سپاه پاسداران به مقر پژاک خاطرنشان کرد که این درگیری های مرگبار حدود یک هفته پس از آن صورت می گیرد که ایران تهدید کرد به پایگاه های گروه شورشی پژاک در عراق حمله خواهد کرد.
اصوات العراق نیز در گزارشی درگیری میان ایران و پژاک را شدید و پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را موفقیتی بزرگ اعلام کرد.