نامه ۸ بسیج دانشجویی به رئیس جمهور برای عزل یونسی

به گزارشافکارنیوز،بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور، نسبت به اظهارات اخیر علی یونسی دستیار ویژه ریاست جمهوری اعتراض کردند و خواستار عزل وی از این سمت شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

امروز که رهبر معظم انقلاب با استفاده از روش های منحصر به فردی چون نامه به جوانان مغرب زمین پروژه های مختلف اسلام هراسی و ایران هراسی غرب را باطل کرده اند و جمهوری اسلامی ایران توانسته با تکیه بر توان جوانان خود دلهای بسیاری از مستضعفین جهان را تسخیر کند، روا نیست که فردی از درون دولت بی موقع دهان بگشاید و با سخنان خلاف واقع و نادرست خود، بر چرندیات رسانه های صهیونیستی صحه بگذارد. همواره آرمان جمهوری اسلامی ایران آزادسازی مردم جهان از چنگال مستکبران و جهان خواران بوده است. در سالهای اخیر خداوند بر این نظام و مردم منت نهاده است و به این آرمان عینیت بخشیده است. آرمان نهایی ما مسلح کردن همه جهان اسلام برای محو کامل اسرائیل از روی زمین و تحقق ولایت الله است. در این فضا ایجاد خوراک رسانه ای با حرف های ناپخته ای که قبلا نیز بارها و بارها از جانب این شخص تکرار شده موقعیت ایران اسلامی را در میان مردم جهان خدشه دار می سازد. طرح چندباره سخنانی ذیل عنوان امپراطوری ایران، خبر از انحرافی عمیق در اندیشه های این شخص می دهد. ملت ایران تا کی باید در برابر سخنان هنجار شکنانه این فرد صبر کند؟

در انتها ما دانشجویان از جنابعالی خواستاریم تا ضمن برخورد با فرد مذکور ایشان را از مسئولیت دستیاری ویژه رئیس جمهور عزل نموده تا به مردم جهان و به خصوص مردم مظلوم کشورهای همسایه ثابت شود که جمهوری اسلامی نه تنها به دنبال تسخیر خاک و تشکیل امپراطوری در خاورمیانه نیست بلکه در صدد بیداری یکایک ملت ها جهت مقابله با ظلم و ستم است و این عین آرمان ماست که " کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا ". بدیهی است از آنجا که این فرد آرمان نظام را در اذهان ملت ها خدشه دار کرده است دانشجویان بیدار ایران اسلامی تا حصول نتیجه پیگیر این مسئله خواهند بود.

به امید روزی که خداوند مستضعفین جهان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهد.

والسلام​

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع(

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی