شواهد تازه از نحوه شهادت شهید دانایی‌فرد

به گزارش افکارنیوز، امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله جنتی با اشاره به احضار وزیر کشور در رابطه با موضوع پول‌های کثیف، به مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفت و آمد وزرا به مجلس یک موضوع طبیعی و معمولی است و وقتی مجلس به وزیری رأی می‌دهد، اگر سؤالی برایش پیش بیاید، وزیر را فرا می‌خواند و از او سؤال می‌کند.

وی افزود: بی‌شک وزیر کشور نیز به تعامل میان مجلس و دولت تأکید دارد و در این مورد خاص هم اگر نمایندگان مجلس توضیحی بخواهند تا ابعاد قضیه روشن شود، وزیر کشور آمادگی توضیح موضوع پول‌های کثیف را به مجلس دارد.



سخنگوی وزارت کشور در ادامه در رابطه با حوادثاخیر شیراز و حمله جریانات خودسر به علی مطهری در این استان تصریح کرد: در این رابطه رئیس جمهور دستور رسیدگی را صادر کرده تا مقصرین این حادثه شناسایی شوند.



وی ادامه داد: همچنین در رابطه با حوادثاخیر شیراز، وزیر محترم کشور هم تیمی را به ریاست معاون انتظامی و امنیتی وزارتخانه به استان فارس فرستاده و نتیجه جلسه اولیه این بوده است که با بررسی فیلمی که در اختیار وزارت کشور قرار گرفته، چهره برخی عوامل در این حادثه معلوم است و در این رابطه اسامی افراد مشخص شده و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است که دستگاه قضایی مشغول به احضار آن‌ها هستند.



امیری متذکر شد: در رابطه با مقصرین حوادثاخیر شیراز برای چندتن قرار صادر شده و چون رسیدگی به این موضوع مستمر بوده، در حال حاضر ما در حال تهیه گزارش کار هستیم و سر موعد مقرر اطلاع رسانی خواهیم کرد.



سخنگوی وزارت کشور در ادامه بیان داشت: آنچه در شیراز اتفاق افتاد، به هیچ وجه قابل قبول نبوده و نمی‌توان حتی با عنوان ارزش‌ها قانونگذاری کرد.



وی در ادامه با اشاره به پیگیری حقوقی شهادت شهید دانایی‌فرد از دولت پاکستان تأکید کرد: در خصوص نحوه شهادت شهید دانایی‌فرد شواهدی به‌دست آمده که موضوع در سطح استان در حال پیگیری است که باید گزارش آن تکمیل شود.