به گزارش افکارنیوز، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره تحولات " یمن "، تجاوزات عربستان سعودی و حمایت آمریکا و اسرائیل از این جنگ اظهار داشت: برداشت غلطی که انجام شده این است که عربستان جنگ را مدیریت می‌کند، حال آن که " آمریکا " مدیر اتاق جنگ " یمن " بوده و شاهزاده‌های نازک نارنجی سعودی نقشی ندارند.


** نمی‌توان با یک ارتش در مقابل اراده یک ملت ایستاد
وی خطاب به عربستان سعودی گفت: نمی‌توان با یک ارتش در مقابل اراده یک ملت ایستاد و در ظاهر ارتش سعودی در میدان بوده اما نفس موضوع این است که آمریکا نقش‌آفرینی می‌کند.


** ملت " یمن " در مقابل شاهزاده‌های مفت‌خور سعودی پیروز می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ملت " یمن " اعتقاد به قیام به اسلحه با ظالم را دارند و در مقابل شاهزاده‌های مفت‌خور سعودی این ملت پیروز خواهد شد.


** نیروی هوایی چند صد میلیارد دلاری شکست خورده
سردار نقدی با اشاره به این که ملت عربستان هم هیچ اعتقادی به این جنگ ندارند و تعارض جدی با رژیم آل‌سعود دارند، تأکید کرد: آن‌ها دچار اشتباه محاسباتی شدند که با یکسری حملات می‌توان با ضربه زدن به معیشت مردم در جنگ پیروز شوند که این بسیار اشتباه است و یک نیروی هوایی چند صد میلیارد دلاری به مخازن گاز و کارخانه آرد در شهرها حمله می‌کند.
وی با بیان پیش پا افتاده بودن حملات جنگنده‌های سعودی به مواضع " یمن " یادآور شد: حملات سعودی‌ها که بعضاً موفق هم نیست را می‌توان با هواپیماهای " جنگ جهانی دوم " هم انجام داد که حتی در این موضوع هم توفیق به دست نیاوردند و چندین جنگنده آن‌ها سرنگون شد.


** عربستان به سرنوشت صدام دچار می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به شکست قطعی عربستان سعودی در "یمن" خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی هم قدرتهای جهانی "صدام" را برای حمله به ایران تجهیز کردند و نتیجه صدام کاملاً مشخص شد و عربستان سعودی که ارتش ضعیفتر از "صدام" دارد به سرنوشت "صدام" دچار خواهد شد.