به گزارش افکارنیوز، او همچنین افزوده است: ما امروز مشاهده می‌کنیم در عرصه سیاست خارجی چه کسی فکر می‌کرد که روزی آمریکا و ایران رو در روی یکدیگر بنشینند. ولی امروز حتی آمریکا به خاطر حل مسئله هسته‌ای ایران رو در روی کنگره و اسرائیل ایستاده است.

*در سال گذشته نیز و توسط کسانی از وابستگان جریان خاص که به طرفداری از تئوری توافق به هر قیمتی! شهره هستند عنوان می‌شد که «در سیاست دوست دائمی و دشمن دائمی نداریم» و یا توسط داود هرمیداس باوند عنوان شد که چرچیل گفته است در سیاست حتی می‌توان با شیطان هم دست داد!

او بر همین اساس، دیدار روحانی و اوباما را ضروری و خواست اکثریت مردم ایران نیز عنوان کرده بود.

صحبت‌های این افراد اما در چارچوب تفکر اسلامی و سیاست‌ورزی شیعی مورد خدشه و انتقاد قرار دارد.

چه اینکه اساساً هدف غایی از سیاست‌ورزی در تفکر شیعه، دوری از شیطان و آلوده نشدن به رجس طواغیت است.

و لذا معنای دنباله‌ی این مسئله آنست که منفعتی که قرار است از راه سازش به هر قیمتی و دست دادن با شیطان حاصل آید؛ اساساً نه منفعت که باطلی تامّه است.

در اشاره به سخن شیرزاد مبنی بر اینکه در سیاست همه چیز قابل پذیرش است همچنین باید به این نکته مهم نیز پای فشرد که اعتقاد جریان سیاسی خاص به همین حرف‌های عوامانه و غلط است که آنان را به سکوت در مقابل حمایت جریانات ضد نظام اسلامی از خودشان وا می‌دارد.

و همین اعتقادات نامربوط است که جریان خاص را در مقابل پولهای انتخاباتی آل سعود، حمایتهای نتانیاهو و لبخندهای اوباما دچار بیحسّی میکند و همانند ژنی نهفته؛ آنها را به سمت حمایت از دهکده جهانی آمریکایی هدایت میکند.