جزایری: توانمندی های لازم برای دفاع فراهم آورده‌ایم

به گزارش افکارنیوز، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دکترین جمهوری اسلامی، دکترین دفاع پایه است و ما مخالف هر گونه خشونت، ‌ جنگ طلبی، خونریزی و ناامنی هستیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل افزود: در عین حال این هشدار را می دهیم به حول قوه الهی توانمندی های لازم را برای دفاع همه جانبه و گسترده فراهم آورده ایم تا بتوانیم منافع خودمان و امنیت منطقه را حفظ کنیم.

سردار جزایری تصریح کرد: کشورها و رژیم هایی که ممکن است در این زمینه دچار تردید و یا ابهام شوند توجه داشته باشند هر گونه عواقبی که بر اثر زیاده خواهی آنها و یا خروج از حد و اندازه مترتب بر منافع و امنیت منطقه شود باید پاسخگو باشند.

وی گفت: برخی رژیمها به قوانین و مقررات بین المللی توجه داشته باشند و چنانچه بر اثر بداخلاقی مشکلاتی برای این منطقه و سایر مناطق پیش بیاید باید پاسخگو باشند.

سردار جزایری با خطاب قرار دادن کشورهای منطقه و دیگر کشورها افزود: اگر جداً به دنبال دوری از جنگ و خشونت و ناامنی هستند باید تمهیدات لازم را به کار ببرند و به ویژه حساب خودشان را از کشورها و رژیم هایی که تجاوزگری می کنند جدا کنند.