تبریک لاریجانی به سید نصرالله و نبیه بری

به گزارش افکارنیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان و رئیس مجلس این کشور، فرا رسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت.

متن کامل پیام‌های لاریجانی به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

السلام علیکم و رحمة‌الله برکاته

از جانب خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی لبنان قهرمان و مقاوم در برابر رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ میلادی را صمیمانه به جناب عالی و نمایندگان مجلس لبنان و تهنیت عرض می‌نمایم.

اطمینان دارم این رویداد ماندگار و فراموش نشدنی، جز با مجاهدت رزمندگان مقاومت و مدیریت بی نظیر و وحدت و همدلی فهیم لبنان به‌ویژه جناب عالی و دبیرکل محترم حزب‌الله حاصل نمی‌گردید.

سربلندی و سرافرازی جناب عالی، نمایندگان محترم مجلس و ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران



حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

وظیفه خود می‌دانم به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی به یاد ماندنی لبنان در برابر دشمن متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ میلادی را به جناب عالی، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ و مقاوم لبنان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بدون تردید این پیروزی تاریخی، تنها در سایه الطاف خداوند منان و ایثار و فداکاری‌های رزمندگان غیور مقاومت و پایداری وصف ناپذیر ملت بزرگ لبنان حاصل گردید. تجربه گرانقدر ملت‌‌های منطقه در ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و کسب پیروزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر، به خوبی ثابت کرده است که مقاومت، گزینه راهبردی ملت‌‌های منطقه در برابر تجاوزات و خوی ددمنشی صهیونیستی است.

سربلندی و سرافرازی جناب عالی، رزمندگان مقاومت و ملت قهرمان لبنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/