اسد: هر دستاورد هسته‌ای ایران، پیروزی همه ملت‌هاست

به گزارش افکارنیوز، «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بروجردی پس از این دیدار ضمن بیان اینکه «در دیدار با رئیس جمهوری سوریه روابط برادرانه دو کشور و تمایل آنان برای تقویت همکاری در همه زمینه‌ها بررسی شد» گفت: اراده و پایداری ملت سوریه و صلابت ارتش و سران سوریه برای شکست‌ دادن تروریسم و حامیان آن کافی است.

بروجردی همچنین با بیان اینکه در این دیدار روابط منطقه‌ای مهم مانند ادامه برخی کشورهای منطقه از گروهک‌های تروریستی و استفاده ابزاری از آنان(علیه سوریه) بررسی شد، گفت: ایران که مدتهاست در کنار سوریه و آرمان‌های عادلانه آن ایستاده، بشدت خواستار ادامه حمایت از سوریه است و در راه کمک به سوری‌ها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

در مقابل بشار اسد از سفر بروجردی به دمشق تشکر و از دولت و ملت ایران به دلیل ایستادگی در کنار ملت سوریه و حمایت از آن در مقابل جنگ تروریستی تقدیر کرد.

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه ملت سوریه مانند دیگر ملت‌ها متمسک به حاکمیت و استقلال خودش است، گفت که سوریه به دستاوردهایی که در مسئله هسته‌ای به دست آید به چشم پیروزی همه ملت‌ها می‌نگرد.

بشار اسد استفاده از دروغ و حملات رسانه‌ای را ناکام دانست و گفت آنچه تروریست‌ها و حامیانشان نتوانستند در میدان جنگ محقق کنند، با دروغ‌پراکنی‌ هم نخواهند توانست آن را محقق کنند و نمی‌توانند پایداری و عزم سوری‌ها را تضعیف کنند.

انتهای پیام/ص