دشمنان قبل از رسیدن به مرزهای ایران نابود می‌شوند

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس هشتم با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کشاندن " جنگ نیابتی به داخل مرزهای ایران " گفت: اخیرا اوباما در ملاقات با برخی از سران کشورهای حوزه خلیج فارس عنوان کرده که من امنیت این کشورها را تأمین می‌کنم که البته مقام معظم رهبری در واکنش به این ادعاها فرمودند که " اوباما چه کاره است که بخواهد امنیت خلیج فارس را تأمین کند، خلیج فارس برای مردم این منطقه است. "

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را تحریک کنند تا مسائل ضدامنیتی در این منطقه به‌وجود بیاورند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اگر خلیج فارس ناامن بود برای همه ناامن خواهد بود و اگر امن باشد برای همه امن است، تصریح کرد: در اطراف ایران کشورهایی مانند عراق، افغانستان و پاکستان قرار دارند که ممکن است از طریق مرزهای آنها مسائل ضد امنیتی به وجود بیاید؛ همانطور که تاکنون نیز بعضاً در این مرزها نیروهای بیگانه گاهی مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده‌اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با هشداری که مقام معظم رهبری داده‌اند و با توجه به توان، قدرت، آمادگی، ایثار و فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، قبل از آنکه دشمنان به مرزها برسند نابود می‌شوند.

گفتنی است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا در آستانه روز پاسدار(۳۰ اردییهشت) با حضور در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اخباری مبنی بر تلاش بدخواهان ملت و برخی مسئولان منطقه خلیج فارس برای کشاندن جنگ های نیابتی به مرزهای ایران، گفتند: اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود.