داعش برای مقابله با ایران به وجود آمده است

به گزارش افکارنیوز، مهدی سعادتی امشب در مراسم بیست‎و نهمین سالگرد شهادت شهید پاسدار رمضان‌علی شور‌زند و یاد‌بود پدر این شهید علی‌آقا شور‌زند که در حسینیه مرکزی سرخ‌کلا زیراب برگزار شد با اشاره به لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا، اظهار کرد: اطلاعت از ولی و رهبر در وصیت‌نامه بسیاری از شهدا مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خون شهدا باعثآ‌بیاری نهال انقلاب اسلامی ایران شده است، افزود: به برکت خون شهدا، ملت ایران بهترین ملت دنیا هستند و شهدا اقتدار ایران هستند و رسول خدا، شهادت را بهترین مرگ توصیف کردند.

استاندار سابق گیلان با اشاره به اینکه ایران اسلامی ام‌القری جهان اسلام است که با ثمره خون شهدا به دست آمده است، خاطر نشان کرد: بصیرت ملی و حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه کد‌خدا در دنیا وجود ندارد و همه چیز متعلق به خدا است، اظهار کرد: در سال‌های ۸۲ و ۸۳، مقام معظم رهبری درباره یک‌گام عقب‌نشینی و از دست دادن همه دستاورد‌ها، هشدار داده بودند و ما باید با عزم ملی و بصیرت در برابر دشمن بایستیم و در مذاکرات پیش‌رو تحریم‌ها و هم فشار‌ها افزایش یافته است و داعش برای مقابله با ایران به وجود آمده است و حمله به بقیه کشورها فرعی است.

در پایان این مراسم متن پیام محمود احمدینژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهور سابق برای شهید شورزند قرائت شد.