بنیاد شهید به خانواده های شهدا و جانبازان بی توجه است

گروه سیاسی،جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوافکارنیوزبا اشاره به نارضایتی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از بنیاد شهید گفت: این عزیزان به ما مراجعه می کنند و از بی توجهی این بنیاد گلایه دارند.

وی افزود: بنیاد شهید که متولی رسیدگی به خانواده های شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است ضعیف ترین دوره خود را سپری می کند و متاسفانه مسئولین این بنیاد هم اقدامات آنچنانی برای رفع مشکلات موجود ندارند.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به مشکلات جانبازان بخصوص جانبازان ۷۰ درصد گفت: این عزیزان از نحوه خدمات دارویی و درمان خود ناراضی هستند و تاکید دارند که این بنیاد به تعهدات خود عمل نمی کند و مراجعات آنها به بنیاد شهد هم چندان نتیجه بخش نیست. این عزیزان به ما مراجعه می کنند و این بنیاد به پیگیری های ما هم بی توجهی می کند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه این بنیاد مستقیما زیر نظر رئیس جمهور اداره می شود که رئیس آن معاون رئیس جمهور و منصوب وی است، گفت: در همین راستا و برای عملکرد ضعیف بنیاد شهید به رئیس جمهور تذکر دادم و خواستار فعالیت بیشتر این بنیاد و رفع مشکلات موجود شدم.

وی با اظهار امیدواری که رئیس جمهوری تذکرات لازم را به شهیدی رئیس بنیاد شهید بدهد، تصریح کرد: ما بطور جد پیگیر مشکلات این عزیزان هستیم و اگر مسئولین بنیاد توجه نکنند و در راستای رفع مشکلات اقدامات اساسی بعمل نیاورند به رئیس جمهور مجددا تذکر خواهم داد.