تلاش منافقین برای ضربه زدن به مذاکرات

به گزارش افکارنیوز، جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در خصوص برخی شیطنت‌های منافقین در جریان مذاکرات هسته‌ای گفت: عوامل گروهک تروریستی منافقین برای ضربه زدن به روند مذاکرات فعال شده‌اند.

وی افزود: عوامل این گروهک در تازه‌ترین اقدام خود نویسنده آمریکایی نشریه واشنگتن پست را تطمیع و هدایت کرده‌اند تا مطلبی در خصوص غیرقابل اعتماد بودن ایران برای حصول به توافق در این نشریه درج کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در این مطلب که به قلم «کال توماس» منتشر شده است با استناد به آموزه‌های اسلامی و قرآنی ادعا شده که شیعیان قابل اعتماد نیستند زیرا دروغ به کفار را مجاز می‌دانند و بر این اساس هرگونه توافق با ایران غیر قابل اتکا خواهد بود.

جهانگیرزاده با بیان اینکه نویسنده این مطلب در واقع گفته‌ها و مطالب منافقین را در واشنگتن پست بازگو کرده است، یادآور شد: اقدامات این گروهک در ضربه به مذاکرات در جریان جنگ تحمیلی نیز مسبوق به سابقه بوده که در همان زمان و پس از پایان جنگ، خبرها از این حکایت داشت که منافقین، صدام و آمریکا را از طریق ضعیف نشان دادن ایران برای حملات بیشتر به کشورمان تحریک می‌کردند.

وی مقاله را تنها یک نمونه از اقدامات منافقین خواند و افزود: انتظار این است که آنها در عرصه‌های دیگر همچون خبر سازی و ارائه تحلیل‌های غلط و حتی انتقال آن به داخل کشور به در مسیر ضربه زدن به مذاکرات یا تشویش اذهان عمومی گام بردارند که این موضوع توجه بیشتر مسئولان کشورمان را طلب می‌کند.

انتهای پیام/