پرچمهای اسرائیل و آمریکا سوزانده می‌شود اما در وین مذاکرات ادامه دارد

به گزارش افکارنیوز، بنیامین نتانیاهو می‌گوید که پرچمهای اسرائیل و آمریکا در ایران سوزانده می‌شود اما در وین مذاکرات ادامه دارد.

در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ در وین همچنان ادامه دارد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه عادت همیشگی خود، امروز یکشنبه بار دیگر درباره این گفتگوها موضعگیری و انتقاد خود را از این گفتگوها اعلام کرد.

به گزارش هاآرتص، بنیامین نتانیاهو با اشاره به مراسم روز جهانی قدس در ایران گفت: «مردم در تهران پرچمهای آمریکا و اسرائیل را آتش‌ می‌زنند اما در وین قدرتهای جهانی به دادن امتیازات به ایران ادامه می‌دهند».

دلخوری و ناراحتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره مراسم روز جهانی قدس در ایران و دیگر کشورها در حالی مطرح شده که، مردم در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی مانند هر سال با محکوم کردن جنایات صهیونیستها علیه فلسطینیان، در این راهپیمایی شرکت کردند.

همراه با دیگر ملل مسلمان، مردم ایران اسلامی هم با حضور در خیابانها مراسم روز جهانی قدس را گرامی داشتند. در بخشی از مراسم برگزار شده در تهران و دیگر شهرها، پرچمهای رژیم صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد تا انزجار مردم ایران از جنایات صورت گرفته علیه فلسطینیان نشان داده شود.

خشم و عصبانیت از برگزاری مراسم روز جهانی قدس تنها مختص به صهیونیستها نبوده است و یک مقام ارشد کنگره آمریکا هم به شدت از این مراسم انتقاد کرد.

اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به این مراسم گفته بود که گرمای بالای هوا در تهران هم مانع حضور مردم در مراسم روز قدس نشد.