آمریکا در پایان کار می خواهد از ایران باج بگیرد

به گزارش افکارنیوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما ضمن حمایت از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان که با تمام توان در میدان مذاکرات حاضر شده‌اند از آنها می‌خواهیم خطوط قرمز نظام و شورای عالی امنیت ملی را رعایت کرده و به هیچ وجه از آن عدول نکنند.

وی افزود: اینکه تحریم برداشته شود یا نشود برای ما موضوع اساسی نیست و ما عزت را در مذاکرات می‌خواهیم و رهبر معظم انقلاب نیز ضمن حمایت از تیم‌ مذاکره‌کننده به این موضوع اشاره داشتند که من نسبت به این مذاکرات خوش‌بین نیستم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت:آمریکایی‌ها بیش از ما به توافق نیاز دارند و تغییر رفتار آنها در مراحل پایانی به این خاطر است که می‌خواهند در پایان کار از ایران باج بگیرند که البته باید بدانند ما به کسی باج نمی‌دهیم.

قاضی‌پور با بیان اینکه چه توافق صورت بگیرد و چه نگیرد تفاوتی به حال ما ندارد، خاطرنشان کرد: اعضای تیم مذاکره‌کننده تیم هسته‌ای کشورمان در چارچوبی که برای آنها ترسیم شده از اختیارات لازم برخور هستند.

وی افزود: ارسال توافق بدون امضا به پایتخت‌ کشورها بازی جدید غربی‌‌ها در مذاکرات است و در واقع حرفی است که خانم رایس در دهان آقای اوباما گذاشته است؛ ما هیچگاه بازی غربی‌ها و صهیونیست‌ها را نخواهیم خورد.

انتهای پیام/