قرارگاه داعش سفارت آمریکا در بغداد است

به گزارش افکارنیوز، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت فرمانده عملیات سپاه بدر شهید شجاع و خط‌شکن، سردار ابو منتظر المحمداوی را به فرمانده سپاه بدر و مردم مسلمان عراق تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد سردار هادی العامری فرمانده شجاع سپاه بدر

سلام بر شما و سلام بر تمامی مجاهدان سپاه پرافتخار بدر عراق اسلامی

شهادت سردار غیرتمند و خط‌شکن سپاه اسلام، شهید ابومنتظر المحمداوی را به شما و همه رزمندگان بدر و حشد الشعبی و دیگر قوای جبهه مقاومت اسلامی عراق تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این سردار خستگی‌ناپذیر که از ۱۵ سالگی به عشق جهاد علیه کفر و شرک با هجرت از عراق به رزمندگان دفاع مقدس در برابر تجاوز صدام عفلقی پیوست و پس از ۸ سال جنگ، این جهاد مقدس را تا نابودی طاغوت بغداد و سپس پاکسازی سرزمین «رافدین» از لوثوجود ارتش آمریکا و استقرار امنیت در عراق عزیز ادامه داد. او که پس از دستیابی به این پیروزی بزرگ، رسالت خود را پایان یافته ندانست و تعرض پیاده نظام صهیونیزم، یعنی تکفیری های جنایتکار به حریم حرم اهل بیت در شام را تحمل نکرد و مبارزات شهادت طلبانه با دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) سامان داد و با تجاوز داعش وحشی به عراق، میدان دار نبرد با این آنها شد؛ اینک با شهادت خود به الگو و اسطوره ای بزرگ برای جوانان امت اسلام بدل گشته است.

درس بزرگ این فخر عراق و امت اسلامی که در طول سی و پنج سال مبارزه مستمر، از نوجوانی تا لحظه شهادت حتی یک روز لباس جهاد را از تن به در نکرد، این است که باید تا آخرین نفس، تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خون ایستاد و حتی یک لحظه نباید از مبارزه با ظلم غفلت کرد؛ یعنی «کُلّ یُومٍ عاشُورا».

درس بزرگ‌تر این شهید جاوید که در هیچ کدام از جبهه های مبارزه با کفر در منطقه غایب نبود، به همه ما و جوانان امت اسلام این است که، جهاد ما مکتبی است و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد. همان گونه که امام و مقتدایش علی(ع) فرمود: «کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» ایستادگی و مبارزه در برابر ظلم و کفر وظیفه ماست و انجام این وظیفه ایران، عراق، شام، فلسطین و … نمی‌شناسد؛ یعنی «کُلّ أرضٍ کَربَلا».

ابومنتظر عزیز پر کشید و بالا رفت و اینک در حلقه یاران شهید خود با ابومحمد طیب، ابو فدک بصری، ابوظاهر، ابونازک، اسماعیل دقایقی، ابوحسین نعیمی، ابوطارق بصری، ابومیثم صادقی، ابومنتظر ناصری و … میهمان امام خود، حسین بن علی(ع) است.

و اینک این ماییم و این درس های مانده از این شهید بزرگوار.

پیروزی های درخشان و باور نکردنی شما در جبهه های دیالی، سلیمان بیگ، آمرلی، تکریت، العوجه، بیجی و سایر نقاط نشان داد که غلبه بر تکفیری‌ها و تروریست های خشن دست پرورده استکبار، برای نیروهای مردمی ولایت مدار نه تنها شدنی، بلکه سهل و روان است.

همان گونه که نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در ایران در سال های آغازین انقلاب توانستند شرق و غرب ایران را از لوثوجود تروریست های دست پرورده آمریکا و شوروی پاکسازی کنند و امنیت را به ایران اسلامی برگردانند، مجاهدان غیور و ولایتمدار عراق نیز با همت و مدیریت خوب و مخلصانه شما، عراق عزیز را از عوامل دشمن پاکسازی خواهند کرد و امنیت و آرامش را برقرار خواهند نمود.

البته برای کسب موفقیت نهایی باید توصیه جنگی امیرالمؤمنین(ع) را جدی بگیریم که فرمود: «اِرْمِ بِبَصَرِکَ اَقْصَی الْقَوْمِ»؛ عمق لشکر جانیانی که امروز به اسم تکفیری به جان امت اسلام افتاده‌اند تا هم از مسلمانان بکشند و هم میان آنان تفرقه اندازند، اسرائیل و آمریکا هستند. ستاد نظریه پردازی و تولید ایدئولوژی داعش «حیفا» است و قرارگاه میدانی عملیاتی داعش در منطقه سفارت آمریکا در بغداد است.

آنها هستند که در پی سقوط مزدورشان صدام، به دنبال جایگزینی برای او هستند؛ آنها از رسیدن پای جوانان ایرانی و عراقی و سوری به مرزهای فلسطین اشغالی به شدت هراسناکند، لذا جوانان سرخورده اروپا را به وادی تکفیر کشیده و روانه قتلگاه می‌کنند، تا شاید چند صباحی مسلمانان را به یکدیگر مشغول کنند و اسرائیل را از آتش قهر جوانان غیور عراق و شام دور نگه دارند؛ ولی اطمینان داریم که این توطئه‌ها بی نتیجه خواهد بود و جریان مقاومت همچنان به پیشروی خود ادامه خواهد داد و با پاکسازی تکفیری های پیاده نظام صهیونیزم، خود را به مرز فلسطین خواهد رساند.

بدون شک شهادت یک خدمتگذار خللی در اراده آهنین مردان بدر و خیبر ایجاد نمی‌کند. رزمندگان سلحشور و جوانان غیرتمند «رافدین»، جای خالی ابومنتظر را پر خواهند کرد و جهان همچون گذشته شاهد پیروزی های درخشان سپاه پر افتخار بدر و حشد الشعبی و نیروهای جهادی مقاومت عراق خواهد بود. ان شالله دیری نخواهد پایید که شما و رزمندگان با صلابت سپاه بدر را در آستانه بیت المقدس زیارت خواهیم کرد.

مسبب اصلی تمام قربانیانی را که در جنگ با شاه و صدام و منافقین و تکفیری‌ها دادیم و تمام زجرهایی که امت اسلام طی یک قرن اخیر کشیده است، آمریکا و انگلیس و فرزند شوم آنها در منطقه، رژیم صهیونیستی است. ان شالله با استمرار پیروزی های درخشان شما به زودی اندوهِ دل امت اسلام از این همه مرارت و سختی، با آزادی مسجد الاقصی تسلی خواهد یافت.

برادر مجاهد ابوحسن، از شما فرمانده ارزشمند میدان های سخت می‌خواهم سلام این سرباز کوچک و همه بسیجیان ایران اسلامی را به رزمندگان خط مقدم برسانید.

بسیجیان ایران مرتباً برای اعزام به جبهه های عراق به ما مراجعه می‌کنند و گاهی برای آمدن به آنجا و جنگیدن در کنار شما اشک می‌ریزند، ولی ما پیوسته به آنها گفته‌ایم و می گوییم که عراق حبیب ما پر از رزمندگان شجاع است و نیاز به رزمنده ایرانی ندارد، ولی آماده باشید که به زودی نوبت شما هم خواهد رسید، تا همه به سوی هدف بزرگ حرکت کنیم و نماز تاریخی را به امامت امام خامنه ای عزیز در مسجد الاقصی بخوانیم.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ، إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ(انفال ۸)

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین